همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب TeamHost برای وردپرس

آیا به دنبال یک قالب جذاب برای تقویت وب سایت انجمن بازی خود هستید؟ حالا که قالب وردپرس Teamhost را پیدا کرده اید دیگر نیازی نیست به دنبال قالب دیگری بگردید! این تم دارای ویژگی هایی است که به شما کمک می کند یک جامعه آنلاین قدرتمند و جذاب ایجاد کنید.

این تم طراحی شده است تا به شما کمک کند تا یک وب سایت عالی برای گیمرها ایجاد کنید. تیمهاست همه امکانات مورد نیاز شما را دارد، از طراحی های جذاب و شیک گرفته تا ویژگی های قدرتمند. با تیم هاست، می توانید سایتی ایجاد کنید که حرفه ای به نظر برسد و در عین حال روح بازی را به تصویر بکشد.

در این قالب می توانید فروشگاه خود را با افزونه WooCommerce و Dokan مانند آمازون راه اندازی کنید و تنها با چند کلیک کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

می توانید رنگ برند خود و موارد دیگر را سفارشی کنید. این محصول یک راه عالی برای گرد هم آوردن جامعه گیمرهای شما است. چه در حال ایجاد یک وب سایت برای یک تیم حرفه ای بازی یا یک انجمن بازی های اجتماعی باشید، این قالب بدون شک انتخابی عالی برای پروژه شما است.

دانلود قالب TeamHost برای وردپرس
تیم هاست قالب جامعه گیمینگ و فروشگاه دیجیتال وردپرس Gaming Community & Digital Marketplace

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!