همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Techwind تکویند قالب Tailwind صفحه فرود

قالب Techwind یک تمپلیت قدرتمند، Saas و نرم افزار Tailwind CSS چند منظوره صفحه فرود است. این محصول یک تمپلیت صفحه فرود HTML5 است که به زیبایی و به صورت پیکسل پرفکت ساخته شده است. این محصول با بسته‌های Gulp Js و Yarn ساخته شده و یک قالب HTML عالی برای راه اندزای سایت استارت‌آپ‌ها، خدمات میزبانی ابری، کسب‌وکار، شرکت‌ها، نمایش محصولات و نمونه کارها، ارائه خدمات Saas، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، آژانس دیجیتال، قالب‌های ایمیل و موارد مشابه دیگر است.

این قالب کاملا ریسپانسیو و پاسخگو است و در انواع صفحه نمایش ها و دستگاه ها خیره کننده به نظر می رسد. کاربران سایت شما را دوست خواهند داشت زیرا این محصول تجربه ی کاربری منحصر به فرد (UX)، طراحی تمیز، مدرن و زیبا را به آنها ارائه می دهد. این محصول همچنین به راحتی قابل سفارشی سازی و ترکیب با سایر اجزا میباشد و امکان استفاده از دارک مود را نیز در اختیار شما قرار میدهد.

دانلود قالب Tailwind CSS صفحه فرود Techwind
تکویند قالب HTML تیل ویند سی اس اس چندمنظوره صفحه فرود و لندینگ Tailwind CSS Multipurpose Landing Page Template

محصول مرتبط : دانلود قالب تکویند برای وردپرس

امتیاز: 4.7/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!