همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Striking MultiFlex برای وردپرس – چندمنظوره

قالب Striking MultiFlex برای وردپرس در دسته قالب های وردپرسی قرار میگیرد که بسیار قدرتمند بوده و تقریبا از پس هر کاری بر می آید. امکانات قالب Striking MultiFlex به نحوی در نظر گرفته شده اند که از آن ها، هم میتوان در راه اندازی سایت های بسیار بزرگ و دارای امکانات متعدد بهره گرفت و هم در سایت های کوچک و دارای نیازهای محدود. قالب Striking MultiFlex به طور کامل با ویژگی های مثل وردپرس مالتی سایت و افزونه WPML جهت راه اندازی سایت های چندزبانه وردپرس، سازگار است. این قالب همچنین با افزونه ی محبوب فروشگاه ساز ووکامرس نیز سازگار شده تا با استفاده از آن بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

قالب استرایکینگ مالتی فلکس تا امروز بیش از 19 هزار بار در سایت تم فارست توسط کاربران مختلف خریداری شده است. این قالب از دید کاربرانش، قابلیت سفارشی سازی بسیار بالایی داشته و گستردگی امکانات آن نیز به کاربردی بودن آن برای استفاده در پروژه های مختلف، افزوده است.

قالب Striking MultiFlex میتوان از هر جهت یک قالب چندمنظوره وردپرس دانست. چه بخواهید سایتی مرتبط به عکاسی یا بازی راه اندازی کنید و چه بخواهید سایتی در رابطه با املاک، اتومبیل یا حتی بلاگ، فروشگاه اینترنتی و پورتفولیو با آن راه بیاندازید. با استفاده از امکاناتی که در این قالب برای شما در نظر گرفته شده، راه اندازی انواع وبسایت ها با استفاده از آن امکانپذیر میشود. کافی فقط تصمیم بگیرید، همه چیز برای شما مهیا خواهد بود.

استفاده از پنل مدیریت قالب Striking MultiFlex بسیار آسان و لذت بخش است. پنل مدیریت این قالب در عین کاربردی بودن به شکلی کاملا ساده طراحی شده تا استفاده از آن، کاربر را دچار سردرگمی نکند. با استفاده از پنل مدیریت قالب Striking MultiFlex چه یک تازه کار باشید و چه یک طراح حرفه ای، با صرف اندکی زمان میتوانید قالب را دقیقا به شکل دلخواه خود در بیاورید و وبسایتی منحصر به فرد داشته باشید. قالب Striking MultiFlex برای آسان تر کردن سفارشی سازی قالب در وردپرس، امکان استفاده از پوسته ی فرزند یا child theme را نیز به طور پیشفرض برای شما فراهم کرده. بنابراین شما میتوانید به سادگی از پوسته ی فرزند بهره گرفته و تغییرات دلخواهتان را بر روی آن اعمال کنید.

rtl badge

از مزایای بسیار مهم قالب Striking MultiFlex پشتیبانی آن از نمایش زبانهای راست به چپ مثل زبان فارسی است. این قالب به طور پیشفرض راستچین بوده و دارای استایل های RTL است. بنابراین در صورتی که تصمیم بگیرید از این قالب در سایت خود استفاده کنید، دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه ی اضافی برای راستچین کردن قالب نخواهید داشت. چرا که با دارا بودن فایل rtl.css، قالب Striking MultiFlex میتواند به صورت پیشفرض، زبان فارسی و سایر اجزای قالب را به درستی و به صورت راست به چپ برای شما به نمایش در بیاورد.

در بالا به بخشی از امکانات قالب Striking MultiFlex اشاره کردیم. در لیست زیر میتوانید برخی دیگر از امکاناتی که در قالب استرایکینگ در اختیار شما قرار میگیرند را به صورت مختصر مطالعه کنید.

برخی از امکانات قالب Striking MultiFlex :

  • سازگار با PHP 7 (به گفته ی سازنده ی قالب)
  • دارای استایل های راست به چپ (RTL)
  • امکان استفاده از WPML برای راه اندازی سایت های چندزبانه با وردپرس
  • سازگار با BuddyPress و bbPress
  • امکانات و تنظیمات گسترده جهت سفارشی سازی قالب
  • کاملا چندمنظوره و مناسب برای راه اندزای انواع سایت ها با موضوع های متنوع
  • سازگار با انواع مرورگرها
  • سازگار با افزونه Gravity Forms
  • سازگار با ووکامرس جهت راه اندزای فروشگاه اینترنتی
  • واکنش گرا
  • پنل مدیریتی گسترده با کاربری بسیار آسان
  • سازگار با شبکه وردپرس چند سایته (مالتی سایت)
  • بسیار انعطاف پذیر
  • فروش بیش از 19000 نسخه در تم فارست
  • یکپارچه سازی شده با افزونه روولوشن اسلایدر
  • و بسیار امکانات دیگر …
امتیاز: 4.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!