همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Seosight برای وردپرس

قالب Seosight یک قالب چندمنظوره قدرتمند و سازگار با صفحه ساز المنتور است که کلیه نیازهای راه اندازی انواع سایت های سئو، دیجیتال مارکتینگ و انواع سایت های شرکتی و تبلیغاتی را براورده میسازد. این قالب با امتیازی که در واقع دست کمی از 5 ستاره ندارد و با امکانات بسیار گسترده و طراحی زیبای خود، میتواند یکی از بهترین انتخاب های شما در راه اندازی سایتتان باشد. جالب است بدانید که این قالب امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی را نیز برای شما فراهم میکند. بنابراین شما میتوانید به طور همزمان به معرفی حرفه و فروش محصولات خود بپردازید و از امکانات جالب این قالب هم لذت ببرید.

rtl badge

farsi badge

قالب Seosight راست چین شده و به صورت پیشفرض به همراه استایل های RTL در اختیار کاربران قرار میگیرد. ما هم این قالب را برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده ایم و امکان دانلود ترجمه فارسی در انتهای همین معرفی برای شما فراهم شده است. بنابراین شما میتوانید از امکانات این قالب در سایت فارسی زبان خود بهره مند شده و بدون صرف زمان اضافی برای راست چین کردن قالب و فارسی سازی آن، به سرعت با آن مشغول به کار شوید.

قالب سئوسایت امکانات جالبی را در خود جای داده است. یکی از این امکانات امکان ویرایش دیداری سایت از طریق ناحیه کاربری آن است. با استفاده از این امکان شما میتوانید استایل بلاک های مختلف و بخش های مختلف سایت را به صورت بصری و زنده، ویرایش کرده و به شکل دلخواه خود در بیاورید.

امکان جالب دیگری که در این قالب به چشم میخورد سیستم ایجاد فرم تماس است که به صورت پیش فرض از طریق این قالب در اختیار شما قرار میگیرد. با استفاده از این امکان شما میتوانید فرم های تماس جالب و زیبایی را به دلخواه خود ایجاد کرده و در سایت خود قرار دهید. البته این قالب از افزونه فرم تماس 7 هم بدون هیچ مشکلی پشتیبانی میکند. بنابراین اگر تمایلی به استفاده از این ویژگی درون ساخت نداشته باشید میتوانید به دلخواه خود به استفاده از فرم تماس 7 ادامه دهید.

seosight قالب سئو و دیجیتال مارکتینگ وردپرس قالب شرکتی وردپرس

در قالب Seosight امکان درج نمونه کار هایتان در سایت به زیباترین و حرفه ای ترین شکل ممکن برای شما فراهم میشود. نمونه کارهای شما خود میتوانند دارای تنظیمات و ویژگی های منحصر به فرد خود بوده و از امکاناتی همچون لایت باکس جهت نمایش تصاویر بهره بگیرند.

قالب Seosight را میتوان ایده ای نو برای سایت های سپو و بازاریابی دیجیتال دانست. در طراحی این قالب از سبک فلت و استایل های دورگیری شده بهره گرفته شده و این قالب به طور کامل واکنش گرا بوده و قابلیت بهره گیری کاربران از سایت شما را برای هر دیوایسی میسر میسازد. در این قالب شاهد وجود انواع اسلایدر ها و بلاک های متحرک اختصاصی هستیم. بهره گیری از این امکانات که هر یک با نهایت دقت و توجه و ریزبینی طراحی شده اند، میتواند به وبسایت شما رنگ و رویی تازه بخشیده و آن را تبدیل به یک سایت منحصر به فرد نماید.

طرح های قالب سئوسایت

همانطور که پیش تر هم توضیح دادیم، این قالب با سازگاری با افزونه ووکامرس امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی را نیز برای شما فراهم میکند. بنابراین شما میتوانید بخشی از سایتتان را به فروش محصولاتتان اختصاص داده و به این شکل سود دهی کسب و کارتان را افزایش دهید.

لازم به ذکر است که این قالب برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و از نظر سئو کلیه ی استانداردهای مورد نیاز در آن مورد توجه قرار گرفته اند. بنابراین با درج محتوای مناسب در سایتتان میتوانید انتظار کسب جایگاهی درخورد در گوگل را داشته باشید که این خود مزیت بزرگی به شمار میرود.

البته طبعا امکانات قالب Seo sight به همینجا ختم نمیشود. در این قالب شاهد وجود امکانات بسیار دیگری از جمله امکان استفاده از مگامنو، پشتیبانی از ویژگی های چندزبانه از طریق افزونه WPML و افزونه Polylang، بهره گیری از افزونه king composer، ناحیه مدیریت کاربر پسندانه با استفاده آسان، کدنویسی بهینه و استاندارد و بسیاری موارد دیگر نیز هستیم که در یک معرفی کوتاه نمیتوان به آنها پرداخت.

امکانات متنوع قالب سئوسایت برای وردپرس

برخی امکانات قالب Seosight :

  • بهره گیری از طراحی فلت
  • دارای استایل های مخصوص زبان های راست به چپ
  • کاملا واکنش گرا و سازگار با انواع مرورگر های مدرن
  • ساخته شده با فریم ورک bootstrap با بهره گیری از HTML5 و CSS3
  • بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
  • کدنویسی استاندارد
  • سازگار با پوسته فرزند
  • پشتیبانی از افزونه ووکامرس جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • پشتیبانی از Easy Digital Downloads جهت فروش فایل دانلودی
  • امکان راه اندازی سایت های چندزبانه
  • دارای پنل مدیریتی با تنظیمات متنوع
  • سفارشی سازی آسان
  • امکان درج نمونه کار ها در سایت
  • امکان راه اندازی بخش بلاگ با استایل های متنوع
  • ارائه شده به همراه نسخه HTML
  • و بسیاری امکانات دیگر …

پیش نمایش ترجمه فارسی قالب Seosight

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، مسترکد جهت سهولت در راه اندازی سایت با استفاه از این قالب، آن را برای شما به زبان فارسی ترجمه نموده است. در زیر تصاویر و پیش نمایش بخش هایی از این قالب را که به زبان فارسی ترجمه شده اند مشاهده میکنید. در هر مورد جهت مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر، کافی است روی آن کلیک کنید.

آنچه در بالا به آن اشاره شد، تنها بخشی از امکانات این قالب قدرتمند را تحت پوشش قرار داده است. از شما دعوت میکنیم برای آشنایی کامل با ویژگی ها و امکانات قالب Seosight حتما سری به دموی آن در سایت رسمی اش زده و از نزدیک با آنچه این قالب به شما ارائه میدهد آشنا شوید. قالب سئوسایت را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و سایت خود را با استفاده از آن راه اندازی نمایید.

امتیاز: 4.6/5 از 42 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

برای فارسی سازی، فایل fa_IR.mo را پکیج ترجمه استخراج کرده و در فولدر languages در محل نصب پوسته آپلود کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!