همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Sapa برای ووکامرس

قالب Sapa، انتخاب نهایی ووکامرس برای صفحه فروش محصول طراحی شده به طور انحصاری برای علاقمندان و فروشندگان ساعت است.

با طراحی خوش‌سیما و پیشرفته خود، ساپا به طور اختصاصی برای نمایش ساعت‌های شما به روشی فریبنده و جذاب طراحی شده است که مشتریان شما را مجذوب می‌کند و فروش شما را افزایش می‌دهد.

این محصول با استفاده از ابزارهای پیشرو صنعتی مانند سازنده صفحه Elementor، روولوشن اسلایدر و ووکامرس، به شما امکان می‌دهد تا یک تجربه خرید آنلاین فوق‌العاده به مشتریان خود هدیه کنید.

با استفاده از Sapa، می‌توانید به راحتی صفحات فرودی شگفت‌انگیزی ایجاد کنید که زیبایی و برازندگی ساعت‌های مچی شما را بیان می‌کنند. برای اشخاصی که در زمینه ساعت‌های لوکس یا پوشاک روزمره شیک تخصص دارند، طراحی چند منظوره و ویژگی‌های قابل تنظیم ساپا به این افراد امکان می‌دهد تا وبسایت خود را به سبک منحصر به فرد برند خود تنظیم کنند.

با بهره گیری از قابلیت فوق‌العاده صفحه ساز المنتور، این قالب به شما امکان می‌دهد وبسایت خود را به راحتی راه اندازی کرده و سفارشی کنید. برای استفاده از آن نیازی به مهارت برنامه‌نویسی نیست، زیرا شما می‌توانید به سادگی عناصر را بکشید و رها کنید تا طرح‌های بصری شگفت‌انگیز و نمایشگاه‌های محصول جذابی ایجاد کنید.

دانلود قالب Sapa برای ووکامرس
ساپا قالب راستچین لندینگ تک محصول فروشگاهی وردپرس Product Landing Page WooCommerce Theme

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!