همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Saluta سالوتا برای وردپرس

قالب Saluta یک تم مدرن و خلاقانه وردپرس است که منحصراً برای ارائه خدمات و راهکارهای SaaS، راه حل های فناوری اطلاعات، راه اندازی نرم افزار، نمایشگاه برنامه و اپلیکیشن، فناوری، فین تک، آژانس های سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، شرکت های نرم افزار، شرکت فناوری اطلاعات، برنامه مدیریت وظایف، برنامه مالی، آژانس های طراحی و ارائه دهندگان این نوع خدمات طراحی شده است. مثلا از این قالب میتوانید برای ارائه انواع خدمات در وب سایت دیجیتال مارکتینگ و خدمات میزبانی و هاست نیز بهره بگیرید.

قالب سالوتا دارای طراحی مد روز، کاملاً ریسپانسیو و قابل تنظیم است. با استفاده از آن می‌توانید وب‌سایت خود را با آخرین تکنولوژی روز در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی نماید و کاری کنید که سایت شما کاملا مدرن به نظر برسد که در کلیه امور تجاری تحت وب امری حائز اهمیت است.

این تم کاملاً با صفحه ساز المنتور با قابلیت کشیدن و رها کردن عناصر سازگار است و از افزونه WooCommerce و افزونه‌های ترجمه و چند زبانه کردن سایت مانند WPML و TranslatePress سازگاری کامل دارد.

دانلود قالب Saluta سالوتا برای وردپرس
سالوتا قالب راهکار های فناوری اطلاعات و سایت های شرکتی برای وردپرس SaaS & IT Solutions WordPress Theme

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!