همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب REHub برای وردپرس

قالب REHub قالبی است با امکاناتی بسیار گسترده. این قالب با دارا بودن بازه وسیعی از امکانات متنوع، قادر است نیازهای گروه های متنوعی از کاربران را به بهترین شکل برطرف کند. تعداد فروش های این قالب تا امروز از مرز 5500 عدد نیز گذشته و راهی مرز 6 هزار شده است. در این میان، کاربران قالب REHub هم با دادن امتیاز 4.93 از 5 ستاره به این قالب، کیفیت و قدرت این قالب را در راه اندازی سایت های وردپرسی، تایید کرده اند.

قالب ریهاب برای وردپرس، قالبی هیبرید و چندمنظوره است. با استفاده از این قالب میتوانید به ایجاد سایت های کسب درآمد از اینترنت مشغول شوید. امکاناتی که در این قالب برای کاربران در نظر گرفته شده اند، آن را برای راه اندازی انواع مختلفی از سایت های کسب در آمد اینترنتی مناسب میکنند. هر یک از بخش های این قالب به شما در به کار گیری افزونه ی خاصی کمک میکند. شما میتوانید هر یک از این بخش ها را به طور جداگانه و یا همه را در کنار هم به کار گرفته و سایت کسب در آمد آنلاین خود را با استفاده از وردپرس راه اندازی کنید.

برخی از کاربردهای قالب REHub برای وردپرس :

  • راه اندازی جامعه آنلاین با امکان ارسال محتوا
  • راه اندازی دایرکتوری مشاغل به همراه فیلتر های سفارشی و مشخصات دلخواه
  • مقایسه قیمت محصولات به همراه امکان آپدیت داینامیک قیمت ها (با بهره گیری از content egg یا ابزار درون ریزی گروهی)
  • امکان مقایسه محصولات به صورت داینامیک برای وبسایت های دارای دسته های متنوع
  • امکان درج بررسی، بررسی های پیشرفته توسط کاربران، سازنده جدول و سازنده بررسی های برتر
  • فروشگاه های دارای چند فروشنده
  • فروشگاه های ساده
  • سایت ها و مجلات خبری وردپرس
  • و …

قالب REHub علاوه بر دارا بودن امکانات گسترده، طراحی زیبا و دلنشینی را نیز به کاربران عرضه میکند. طراحی این قالب مدرن و تمیز بوده و با استانداردهای طراحی روز تطابق یافته است. این قالب به همراه 6 قالب فرزند ارائه میشود که هریک دارای طراحی منحصر به فرد خود بوده و نیازهای متنوع کاربران را در طراحی سایت پوشش خواهند داد.

امکان درج بررسی و review در قالب REHub

امکانات متنوع قالب REHub برای وردپرس

قالب REHub با افزونه ها و ابزارهای متنوعی سازگار است. در ادامه به چند مورد از این ابزارها و افزونه ها اشاره خواهیم کرد :

یکی از امتیازات مهم قالب REHub طراحی آن به صورت ریسپانسیو است. ریسپانسیو بودن قالب خصوصا برای چنین قالبی، منجر به دسترسی آسان تر کاربران با انواع دیوایس ها به سایت شما شده و به همین جهت باعث رشد بازدید و سرعت یافتن روند پیشرفت سایت شما خواهد شد.

rtl badge

نکته ای که جا دارد در اینجا حتما به آن اشاره کنیم، این است که قالب REHub راستچین شده و به صورت پیشفرض دارای استایل های مخصوص زبان های راست به چپ یا RTL است. بنابراین این قالب برای بهره گیری در زبان های راست به چپ همچون فارسی، از پیش آماده بوده و به همین جهت نیازی نیست زمان و هزینه ای را صرف راستچین کردن قالب سایتتان کنید.

سرعت بارگذاری قالب REHub برای وردپرس

همانطور که پیشتر هم به آن اشاره کردیم، قالب REHub دارای بخش ها و امکانات متنوعی است. اما جالب است بدانید این امکانات به نحوی طراحی شده که در صورت تمایل میتوانید آنها را در هر زمان غیر فعال یا فعال کرده و تنها امکاناتی که مورد نیاز شما هستند را در قالبتان در حالت فعال نگه دارید. به این صورت نیازی نیست که نگران بارگذاری همه این امکانات در قالب به همراه هم باشید و همین مسئله باعث سرعت بخشیدن به بارگذاری سایت شما خواهد شد. البته طراحی قالب REHub نیز با توجه به فاکتور سرعت و بهینگی انجام شده است. بنابراین اگر دموی همین قالب را در سایت GTMetrix تست و بررسی کنید، با نتایج بسیار جالبی روبرو خواهید شد که بدون شک نظر شما را جلب خواهند کرد.

صحبت کردن در رابطه با این قالب کاربردی وردپرس را در همینجا به پایان میرسانیم. البته قالب ری هاب دارای امکانات بسیار متنوع دیگری است که در این معرفی کوتاه به آنها نپرداختیم. بنابراین به شما توصیه میکنیم جهت آشنایی بیشتر با این قالب، سری به دموی آن در سایت رسمی اش بزنید.

قالب REHub را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دریافت کرده و در سایت خود از امکانات آن بهره مند شوید.

امتیاز: 4.7/5 از 127 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!