همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب React فروشگاهی BoroBazar

این محصول یک قالب تجارت الکترونیک بر پایه React، Next، TypeScript و تیل ویند است که به طرح های متنوع صفحه اصلی و صفحات جانبی کاربردی مجهز شده. استفاده از این محصول آسان است و در آن از ری اکت کوئری جهت دریافت اطلاعات استفاده میشود. شما میتانید نقاط پایانی API را به آسانی تنظیم نمایید و از این محصول جهت نمایش داده ها و اطلاعات مورد نظر خود بهره بگیرید.

در این محصول از Tailwind CSS استفاده شده که امکانات گسترده ای را جهت اعمال تنظیمات دلخواه در اختیار شما قرار میدهد. بنابراین شما میتوانید استایل ها را بازنویسی کرده و از دیزاین و ترکیب بندی مورد نظر خود در این قالب بهره بگیرید.

از امکانات و ویژگی های متنوع این محصول میتوان به اجرا و بارگذاری سریع، پشتیبانی از PWA، بهره گیری از Next SEO برای مدیریت سئو آسان در پروژه های Next.js، پشتیبانی از حالت راست به چپ و Multi language، یکپارچه سازی با شبکه های اجتماعی، وجود امکان جستجو و فیلتر حرفه ای، امکان نمایش سریع محصولات و افزودن به سبد سریع، سازگاری با انواع دیوایس ها و طراحی ریسپانسیو اشاره نمود.

دانلود قالب React فروشگاهی BoroBazar
برو بازار قالب ری اکت فروشگاه مواد غذایی و سوپر مارکت React Ecommerce Template with Grocery & Food Store

امتیاز: 4.6/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!