همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب React داشبورد مدیریتی StrikingDash

قالب StrikingDash یک قالب قدرتمند داشبورد مدیریت SPA React است که بر پایه react-redux راه اندازی شده. این داشبورد مدیریت فوق‌العاده، به طور کامل بهینه شده است و برای الگوهای برنامه‌های وب پیشرو (PWA) که شایسته برنامه بعدی React شما هستند، انتخابی عالی خواهد بود. این محصول یک الگوی مدیریت React و کتابخانه کامپوننت با ویژگی‌های غنی است. با صدها کامپوننت آماده برای استفاده و انواع صفحه اصلی سفارشی، می توانید داشبورد مدیریت ری اکت خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

علاوه بر این، با استفاده از این قالب مدیریت، یک کتابخانه کامپوننت غنی با امکانات بی حد و حصر دریافت خواهید کرد. این تم شامل داشبورد زیبا، بسیاری از اجزای دست ساز آماده، ویجت و ابزارک ها، صفحات و غیره می باشد. اجزای این قالب مدیریتی را می توان به راحتی در هر صفحه ای استفاده کرد.

علاوه بر همه چیز، چه کسی نمی‌خواهد یک قالب مدیریت ری اکت داشته باشد که برای انواع پلتفرم‌ها قابل استفاده بوده و کاملا انعطاف‌پذیر باشد؟ این تمپلیت داشبورد و پیشخوان قدرتمند و فوق‌العاده انعطاف‌پذیر، برای برنامه‌های تحت وب از جمله CRM، CMS، پنل‌های مدیریت، داشبورد و غیره، انتخابی مناسب‌تر است. این قالب کاملاً واکنش‌گرا است، به این معنی که در موبایل و تبلت و انواع دیوایس ها با اندازه های متنوع صفحه نمایش عالی به نظر می‌رسد. در نهایت با در نظر گرفتن مفهوم ماژولار بودن این قالب به شما امکان می دهد زمان و هزینه توسعه پروژه خود را کاهش دهید.

دانلود قالب React داشبورد مدیریتی StrikingDash
استرایکینگ دش / استریکینگ داش تمپلیت ری اکت داشبورد ادمین React Admin Dashboard Template

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!