همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب React داشبورد ادمین DashLite

تمپلیت DashLite React با انواع ابزارها و کامپوننت هایی که برای توسعه هر برنامه ای ضروری هستند ارائه می شود. این الگو شامل بسیاری از صفحات از پیش ساخته شده، اجزای داخلی و برنامه های مفهومی تجارت الکترونیکی انحصاری است که همه آنها مراحل توسعه پروژه مورد نظر شما را سریعتر و کاربر پسند می کنند.

دشلایت همچنین شامل طرح‌بندی نرم‌افزار استاندارد مانند چت، تیکت های پشتیبانی یا سیستم پیام‌رسانی و برنامه تقویم است. این امکانات به شما کمک می کند تا بدون استرس برنامه خود را بدون مشکل و سریع ایجاد کنید.

این محصول یک قالب مدیریت کاملا تمیز و ممتاز است که شامل اجزا و عناصر زیبای دست ساز است که به طور کامل بر روی برنامه های پایه مفهومی یا داشبورد تمرکز می کند، دش لایت مجهز به اسکرین های آماده از پیش ساخته شده است. با این قالب داشبورد فوق کاربر پسند، برنامه وب خود را شگفت انگیز و حرفه ای تر ایجاد کنید.

دانلود قالب React داشبورد ادمین DashLite
دش لایت قالب ری اکت ناحیه مدیریت React Admin Dashboard Template

امتیاز: 4.9/5 از 12 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!