همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب PWA موبایلی کیف پول PayApp

قالب اچ تی ام ال PayApp یک راه حل کامل برای ساخت وب سایت موبایل، برنامه یا PWA مبتنی بر ارائه انواع امور مالی است. از این قالب میتوان برای پلتفرم های مالی شخصی، برنامه های کیف پول، کریپتوکارنسی و موارد مشابه دیگر استفاده کنید! چیزی که در مقابل شماست یک کیت موبایل PWA منحصر به فرد مبتنی بر بوت استرپ 5 است.

قالب پی اپ را به صفحه اصلی خود اضافه کنید و مانند یک برنامه بومی با آن تعامل داشته باشید! ناوبری این قالب مدرن ترین طرحی است که می توانید در این زمینه پیدا کنید. این قالب بر اساس جلوه شیشه مات طراحی شده و منوی پاورقی آن، اینجا است تا به کاربران شما کمک کند که اقدامات مورد نظر خود را هر چه سریع تر انجام دهند، در حالی که پیمایش نوار کناری تمام صفحات دیگر مورد نیاز برای یک تجربه کاربری کامل را در خود نگه می دارد.

این قالب از رنگ های متنوع و حالت تیره و روشن پشتیبانی میکند. در این قالب رنک های دارک مود با دقت انتخاب شده تا از کنتراست عالی اطمینان حاصل شود و تاکید همیشه بر محتوای شما باشد.

دانلود قالب PWA موبایلی کیف پول PayApp
پی اپ قالب بوت استرپ وب اپلیکیشن پیش رونده مناسب ارائه سرویس های بانکی، مالی و کیف پول الکترونیک موبایلی Wallet & Banking PWA Mobile Template

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!