همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب PWA سایت فروشگاهی اچ تی ام ال Brookwood

قالب Brookwood یک قالب HTML حرفه‌ای برای راه اندازی فروشگاه آنلاین مبلمان و دکوراسیون منزل به صورت موبایلی است. این قالب با طراحی مدرن و قابلیت PWA (برنامه وب پیشرو) و استفاده موبایلی، برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین کارآمد طراحی شده است.

با استفاده از بروکوود، می‌توانید به راحتی فروشگاه آنلاین خود را برای فروش انواع لوازم منزل، مبلمان و دکوراسیون ایجاد کرده و محصولات مورد نظر خود را به مشتریان عرضه کنید.

این قالب دارای صفحات متنوعی است که شامل صفحه اصلی، صفحه محصولات، سبد خرید، صفحه مقالات و بسیاری موارد کاربردی دیگر می‌شود. همچنین، قالب سازگاری کامل با دستگاه‌های موبایل را ارائه میدهد و تجربه کاربری عالی را برای مشتریانتان فراهم خواهد کرد.

دانلود قالب PWA سایت فروشگاهی اچ تی ام ال Brookwood
بروک وود قالب پی دابلیو و اپلیکیشن پیشرونده سایت فروشگاهی اچ تی ام ال Furniture & Home Decor eCommerce PWA Mobile HTML Template

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!