همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب PWA اپلیکیشن استخدام Karier

کریر قالب پرتال استخدام و کاریابی اچ تی ام ال مناسب اپلیکیشن های موبایل است. این قالب مدرن بوده و بر پایه آخرین تکنولوژی روز طراحی شده است. این قالب آماده راه اندازی اپلیکیشن وب پیشرونده بوده و از فریم ورک هفت و حالت روشن و تیره نیز پشتیبانی میکند.

این قالب با پشتیبانی از حالت راست به چپ امکان استفاده برای نمایش زبانهای RTL همچون فارسی و عربی را برای کاربران فراهم میسازد. از ویژگی های اصلی این قالب میتوان به مواردی همچون منوی های سربرگ، منوهای فوتر، سایدبار راست و چپ، وجود توست ها و اعلان ها، سازگار با PWA، بهره گیری از پیش پردازنده SCSS، کدنویسی بهینه، وجود بیش از صد عنصر کاربردی، وجود بیش از 20 صفحه آماده اشاره کرد.

دیگر امکانات این محصول شامل وجود پروفایل کاربر، پشتیبانی از پر کردن اتوماتیک فرم، وجود ورودی های بازه ای، صفحات اعتبارسنجی، خط زمان، پشتیبانی از سوالات متداول، فونت های گوگل، گالری تصاویر، جداول اطلاعاتی و گردونه ها و پشتیبانی از تنظیمات رنگ متنوع و بسیاری امکانات دیگر.

دانلود قالب PWA اپلیکیشن استخدام Karier
کریر / کاریر قالب پرتال مشاغل اپلیکیشن موبایل فریم ورک 7 پی دابلیو ای Job Portal Mobile App Framework7 PWA Template

امتیاز: 4.5/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!