همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Puojur برای جوملا

قالب Pojur یک قالب زیبا و حرفه‌ای برای وبسایت‌ها و استودیو های خلاق و طراحی است. این قالب برای استفاده از جوملا ساخته شده است و ویژگی‌هایی مانند طراحی مدرن و جذاب، قابلیت نمایش ریسپانسیو، پشتیبانی از افزونه‌های مختلف جوملا و امکانات دیگر را به شما ارائه می‌دهد.

این قالب با طراحی شیک و منحصربه‌فرد خود، به شما امکان می‌دهد تا وبسایت خلاقانه خود را به شکلی حرفه‌ای و زیبا نمایش دهید. محصول دارای امکان ساخت انواع صفحات داخلی مانند درباره ما، خدمات، نمونه کارها، تیم، بلاگ و تماس با ما است که به شما امکان می‌دهد به بهترین شکل ممکن خدمات و تجربه خود را به مخاطبانتان ارائه دهید.

قالب پویور یک قالب کارآمد و قدرتمند است که با استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا به شما امکان می‌دهد تا به راحتی وبسایت خود را ایجاد کرده و به شکلی منحصربه‌فرد خدمات و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارید و بازدیدکنندگان را به شروع همکاری با مجموعه خود ترغیب کنید.

دانلود قالب Puojur برای جوملا
پوجور / پویور / پوژور قالب خلاقانه جوملا Creative Agency Studio Joomla Template

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!