همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Pavilion برای اپن کارت

قالب Pavilion برای اپن کارت یکی از کارهای بسیار موفق طراح Elite تم فارست یعنی ThemeBurn است. این قالب تا امروز بیش از 1300 بار در سایت تم فارست به فروش رسیده و توانسته 4.5 ستاره از 5 ستاره را از کاربران خود دریافت کند.

قالب Pavilion قالبی با امکاناتی گسترده و متنوع است. این قالب دارای 5 پوسته کاملا منحصر به فرد بوده و از امکانات مهم آن سازگاری با اپن کارت 2.x به شمار میرود.

در این قالب از یک صفحه ساز گرافیکی استفاده شده که طراحی صفحه فروشگاه را برای شما بسیار آسان میکند. همچنین طراحی قالب پاویلیون به صورت کاملا واکنش گرا انجام شده که همین امر سبب میشود در صورت استفاده از این قالب، سایت شما برای عموم کاربران که هر یک ممکن است از دیوایس های مختلفی برای مراجعه به سایت شما بهره بگیرند، به بهترین شکل و بدون مشکل به نمایش در خواهد آمد.

صفحه ساز گرافیکی یا Page Builder قالب Pavilion برای اپن کارت

صفحه ساز گرافیکی یا Page Builder قالب Pavilion برای اپن کارت به صورت درگ اند دراپ کار میکند. در این صفحه ساز امکانات مختلفی برای سفارشی سازی و درج انواع بلاک ها در اختیار شما قرار گرفته است. استفاده از این پیج بیلدر بسیار آسان بوده و با استفاده از آن، بدون نیاز به کدنویسی میتوانید انواع طرح بندی های پیچیده را به سادگی خلق کنید. هر یک از بلاکهای قابل درج در این پیچ بیلدر میتوانند امکانات جدیدی را همچون نقشه های گوگل، بلاک های html، جداکننده، اسلایدر، محصولات ویژه، تب ها، منوی زبان، نوار جستجو، محصولات مرتبط، گالری، برند ها و … را به فروشگاه شما بیافزاید.

در قالب اپن کارت Pavilion کنترل همه بخش های قالب به طور کامل در اختیار شماست. شما میتوانید ردیف های پیج بیلدر، بلاک ها، سربرگ، محتوا، فوتر و سایر بخش های سایت را به طور کامل از لحاظ ویژگی هایی همچون فواصل، سایه ها، کادرها، گرادیان ها و تصاویر پس زمینه، رنگ ها، فونت و … به طور کامل سفارشی کرده و برای خودتان سایتی کاملا منحصر به فرد ایجاد کنید.

درج انواع اسلایدر در قالب پاویلیون برای اپن کارت

در این قالب امکان درج انواع اسلایدر نیز برای شما فراهم شده است. همانطور که میدانید اسلایدرها در فروشگاه های اینترنتی، ابزاری مناسب برای جلب توجه مشتریان به محصولات خاص هستند. بنابراین با بهره گیری از این ویژگی در قالب Pavilion برای اپن کارت، شما میتوانید به سادگی سایت خود را بیش از پیش جذاب کرده و مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

قالب Pavilion برای اپن کارت از لحاظ سرعت و نحوه بارگذاری بهینه شده است. به گفته طراح قالب، آنها نقاط ضعف اپن کارت را بررسی کرده اند و بعد سعی کرده اند در پیاده سازی این قالب کاری کنند که این نقاط ضعف برطرف شده و کاربر بهترین تجربه کاربری را در کنار بهترین حالت ممکن بارگذاری داشته باشد. به همین منظور امکاناتی مثل کش محتوای صفحه، کش دیتابیس، مینیفای استایلها و جاوااسکریپت، تلفیق استایل و جاوااسکریپت، Lazy loading، کاهش کوئری های دیتابیس و بهینه سازی تصاویر در این قالب پیاده سازی شده اند.

در قالب pavilion امکان بهره گیری از بلاگ نیز برای شما فراهم شده. با بهره گیری از ماژول بلاگ شما میتوانید یک وبلاگ کامل و گسترده در فروشگاه خود در اختیار داشته باشید و در آن به درج انواع اخبار، توضیحات، مقالات و … بپردازید. همانطور که میدانید داشتن یک بلاگ، تاثیر بسزایی در رشد فروش شما خواهد داشت. بنابراین مجهز بودن به ماژول بلاگ را میتوان یکی دیگر از امکانات بسیار مهم قالب پاویلیون برای اپن کارت دانست. در این ماژول امکاناتی از جمله درج انواع دسته بندی، بهره گیری از حالت چند فروشگاهی، بهره گیری از حالت چندزبانه، مقالات چسبنده، پشتیبانی از سئو، دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، دیدگاه های فیسبوک و disqus، یکپارچگی با سیستم صفحه ساز و … در اختیار شما قرار گرفته اند.

rtl badge

یکی از امکان قالب Pavilion برای اپن کارت که شایسته است حتما به آن اشاره کنیم، امکان بهره گیری از حالت چندزبانه و همچنین نمایش زبان های راست به چپ یا RTL است. این قالب به صورت پیشفرض دارای حالت راستچین بوده و میتواند زبانهایی مانند فارسی را با جهت های صحیح و بدون مشکل به نمایش بگذارد.

البته امکانات قالب اپن کارت Pavilion به همینجا ختم نمیشوند. این قالب پر از امکانات مختلف دیگری است که شرح یک به یک آنها در این معرفی نسبتا کوتاه نمیگنجد. در لیستی که در ادامه آمده به برخی دیگر از امکانات به صورت مختصر اشاره کرده ایم.

درج پس زمینه سفارشی - بهینه سازی برای صفحات لمسی - ویرایشگر زنده - پوسته های متنوع قالب pavilion برای opencart

دیگر امکانات قالب Pavilion برای اپن کارت عبارتند از :

  • دارای امکان جستجوی زنده به صورت ایجکس
  • دارای امکان عضویت در خبرنامه
  • امکان درج فیلد های اضافی برای محصولات (تب ها)
  • دارای ابزار برون ریزی و درون ریزی
  • دارای امکان سفارشی سازی سربرگ قالب
  • مجهز به امکان سفارشی سازی صفحه محصولات
  • امکان ذخیره طرح بندی های سفارشی و بهره گیری مجدد از آنها
  • امکان استفاده از سربرگ چسبنده
  • امکان بهره گیری از پس زمینه های دلخواه
  • دارای امکان تنظیم رنگ قالب
  • امکان بهره گیری از فونت های سفارشی
  • امکان بهره گیری از حالت چندفروشگاهی
  • بهینه سازی شده برای صفحات لمسی
  • امکان ویرایش زنده
  • پشتیبانی از حالت چندزبانه و RTL
  • مجهز به پنل مدیریتی قدرتمند و کاربر پسند ThemeBurn
  • و بسیار امکانات دیگر …

برای آشنایی بیشتر با این قالب بسیار زیبا میتوانید سری به دموی آن در سایت رسمی زده و یا همین حالا آن را از مسترکد مارکت دریافت کرده و در سایت خود از آن بهره بگیرید.

امتیاز: 5.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!