همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Oshine قالب چندمنظوره وردپرس

قالب Oshine برای وردپرس، قالبی بسیار زیبا، قدرتمند و کاملا چند منظوره است. تا امروز بیش از 13 هزار نسخه از این قالب در سایت تم فارست به فروش رسیده و هر روز بر تعداد کاربران این قالب افزوده میشود. همچنین این قالب که توسط طراح هندی brandexponents طراحی شده، توانسته از کاربران خود رتبه 4.8 از 5 را کسب کند.

قالب Oshine قالبی خلاقانه است که از آن میتوان به منظور راه اندازی انواع وبسایت های متنوع بهره گرفت. این قالب چند طرحی یا multi-layout و چندمنظوره یا multi-purpose بوده و دارای دمو های منحصر به فرد متعددی است. هر یک از بخش های این قالب زیبا با دقت و توجه فراوان طراحی شده اند. بنابراین در این قالب شاهد وجود امکانات بسیار قدرتمند در کنار طراحی ریزبینانه و زیبا خواهید بود.

صفحه ساز گرافیکی Tatsu

قال اوشاین (اگر دلتان خواست، قالب اوشین!) با معرفی صفحه ساز گرافیکی Tatsu روانه بازار شد. در میان صفحه ساز های گرافیکی وردپرس، حتما تا امروز بارها و بارها نام افزونه صفحه ساز Visual Composer به گوشتان خورده و احتمالا تا امروز با این افزونه کار هم کرده اید. علیرغم اینکه این روزها تقریبا همه به سمت افزونه ویژوال کامپوزر رفته اند، در قالب وردپرس Oshine شاهد بهره گیری از صفحه ساز بصری بسیار جالبی به نام Tatsu هستیم. بنابراین در صورت بهره گیری از قالب Oshine تجربه کاربری جدیدی از به کار گیری یک صفحه ساز جدید نسیبتان خواهد شد که در جای خودش خالی از لطف نیست.

قالب Oshine برای وردپرس به پنل تنظیمات گسترده ای هم مجهز شده است. با بهره گیری از این پنل قدرتمند شما میتوانید کلیه بخش های قالب را بر اساس میل و سلیقه خود سفارشی سازی کنید. در این پنل همچنین امکان بهره گیری از فونت های گوگلی نیز برای شما فراهم شده. شما همچنین میتوانید رنگ های قالب خود را به میل خود سفارشی سازی کرده و برای خودتان سایتی منحصر به فرد ایجاد کنید.

این قالب به طرح بندی های متنوعی مجهز بوده و به شما اجازه میدهد که از بین بیش از 10 طرح سربرگ، 5 طرح منو، 3 طرح بدنه اصلی و 3 طرح فوتر هر یک را که مایلید انتخاب کرده و از ترکیب این طرح های با یکدیگر، طرح های کاملا جدیدی ایجاد کنید.

قالب Oshine به شما اجازه درج نمونه کار را نیز میدهد. بنابراین این قالب را میتوان برای انواع وبسایت های شخصی، شرکتی، تجاری و … که قصد معرفی خدمات و پروژه های خود به دیگران را دارند مورد استفاده قرار داد. در قسمت درج نمونه کار یا پورتفولیو برای شما امکانات بسیار متنوعی در نظر گرفته شده. در این قسمت میتوانید انواع فواصل، ستون ها، ترکیب های رنگ، استایل های دلخواه برای زمان شناور شدن ماوس روی آیتم ها، استایل های عناوین و … را به طور کامل کنترل کنید. همانطور که میبینید با در اختیار داشتن این تنظیمات گسترده، هر یک از کاربران قالب Oshine، هرچند که از قالبی یکسان استفاده میکنند اما میتوانند سایتی داشته باشند که با دیگری کاملا متفاوت است.

طراحی قالب چندمنظوره Oshine به شکل کاملا واکنش گرا صورت گرفته. بدین ترتیب میتوانید انتظار داشته باشید که وقتی کاربران شما با بهره گیری از دیوایس های مختلف که هر یک اندازه صفحه نمایش متفاوتی دارند، وارد وبسایت شما میشوند، از تجربه کاربری خود در وبسایت شما لذت ببرند. این مسئله به این دلیل است که در یک قالب واکنش گرا، اجزای قالب میتوانند خود را با اندازه صفحه نمایش کاربر تطابق داده و بر اساس فضای در دسترس، اندازه و محل مناسبی را برای خود انتخاب کنند. به این شکل کلیه کاربران شما با بهره گیری از انواع دیوایس ها اعم از کامپیوتر های دسکتاپ، لپ تاپ ها، موبایل و تبلت ها، همگی بدون مشکل قادر به بهره گیری از امکان سایت شما خواهند بود.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، امکانات قالب اوشاین برای وردپرس، بسیار گسترده هستند. در میان این امکانات میتوان به مواردی از جمله اسلایدر های پریمیوم، وجود بیش از 50 ماژول و کد کوتاه قابل استفاده، امکان بهره گیری از قالب فرزند و همچنین تعریف بی نهایت سایدبار اشاره کرد.

قالب Oshine با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس نیز به طور کامل سازگار است. بنابراین شما میتوانید با بهره گیری از این قالب فروشگاه اینترنتی خود را در کوتاه ترین زمان راه اندازی کنید. همچنین با توجه به سازگار بودن این قالب با افزونه WPML شما قادر خواهید بود سایتتان را چند زبانه کرده و صدای خود را به گوشه گوشه ی جهان برسانید.

البته امکانات این قالب تنها به مواردی که در بالا ذکر شد، محدود نمیشوند. در ادامه سعی میکنیم به صورت مختصر به معرفی برخی دیگر از این امکانات بپردازیم.

برخی امکانات قالب Oshine برای وردپرس عبارتند از :

  • امکان بهره گیری از سربرگ چسبنده یا sticky header
  • امکان بهره گیری از سربرگ های شفاف یا نیمه شفاف
  • دارای امکان بهره گیری از افکت پارالاکس
  • امکان بهره گیری از ویدئو به عنوان پس زمینه
  • مجهز به منو های کناری
  • مجهز به امکان بهره گیری از فونت آیکن ها
  • کدنویسی مرتب و قابل درک
  • امکان بهره گیری برای ایجاد سایت های تک صفحه
  • آماده برای ترجمه استاندارد
  • دارای اسلایدر افقی
  • امکان درج گالری اینستاگرام و فلیکر
  • مجهز به امکان کنترل نمایانی در موبایل ها
  • امکان ایجاد اسلایدر های تمام صفحه
  • طراحی کاملا مدرن
  • مجهز به طرح های مختلف برای بخش بلاگ
  • و بسیاری امکانات دیگر …
امتیاز: 4.7/5 از 26 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!