همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Obelisk قالب چندمنظوره راستچین برای وردپرس

قالب Obelisk یک قالب وردپرس نمونه کار است که برای مدلسازی استارتاپ های کسب و کار، استودیوهای طراحی و آژانس های خلاق مناسب است. طراحی این قالب ریسپانسیو و پاسخگو بر اساس بوت استرپ صورت گرفته. همه فایل‌ها و کدها به خوبی سازماندهی شده‌اند و برای سهولت سفارشی‌سازی روی آن‌ها به خوبی توضیح داده شده است.

افزونه المنتور که امکان استفاده از آن برای شما در این قالب فراهم شده، صفحه ساز نهایی وردپرس است، تفاوت اصلی این است که شما می توانید در طراحی زنده و در قسمت جلویی سایت خود به سطح بالایی از طراحی برسید. المنتور یک افزونه صفحه ساز است که ویرایشگر اصلی وردپرس را با یک ویرایشگر frontend زنده جایگزین می کند، بنابراین می توانید طرح بندی های پیچیده را به صورت بصری ایجاد کنید و وب سایت خود را به صورت زنده طراحی کنید، بدون اینکه نیازی به جابجایی بین ویرایشگر و حالت پیش نمایش باشد. صفحه ساز شما را قادر می سازد بدون نیاز به استفاده از کد یا CSS به یک طراحی با کیفیت عالی برسید و نیازی به دانش کد ندارد.

در مورد سرصفحه ها و پاورقی ها هیچ محدودیتی وجود ندارد، شما می توانید از طریق المنتور یک طرح بندی هدر و پاورقی تعاملی با عناصری مانند لوگو، منوها، مخاطبین، دکمه ها، لیست ها و سایر عناصر تعاملی ایجاد کنید. سرصفحه های تعریف شده را می توان تنها با یک کلیک برای کل سایت یا برای هر صفحه/پست در کتابخانه الگو گنجاند.

با سفارشی ساز زنده وردپرس و نوآورانه بسیار قدرتمند، می توانید پیش نمایش تغییرات ایجاد شده در وب سایت وردپرس خود را قبل از اینکه آنها را به صورت زنده انجام دهید، به صورت آنی مشاهده کنید. بسیاری از گزینه‌ها، تغییر ساختار و تصاویر بصری تم، از جمله طرح‌های رنگی، تایپوگرافی، نمونه کارها، وبلاگ، طرح‌بندی فروشگاه و موارد دیگر را برای شما آسان می‌سازد.

ووکامرس که امکان استفاده از آن در این قالب میسر شده، برای فروش محصولات و خدمات است. به طور خاص، انجام این کارها را مقرون به صرفه و در دسترس می کند. می‌توانید محصولات دیجیتالی و فیزیکی را بفروشید، موجودی کالا و حمل‌ونقل را مدیریت کنید، پرداخت‌های ایمن دریافت کنید و مالیات‌ها را به‌طور خودکار مرتب کنید.

rtl badge

دانلود قالب Obelisk راستچین برای وردپرس
ابلیسک قالب پورتفولیو شرکتی خلاقانه چندمنظوره برای وردپرس Agency Portfolio & Creative WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!