همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Newsreader برای وردپرس

NewsReader یک قالب وردپرس بی‌نظیر با طرحی نوآورانه است که به نحوی طراحی شده تا نیازهای انواع رسانه‌های دیجیتال را برآورده کند. این قالب جذاب و قدرتمند امکانات فراوانی را به شما ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا یک وبسایت حرفه‌ای و جذاب برای انتشار محتوای خبری و چندرسانه‌ای ایجاد کنید.

نیوزریدر با طراحی شکیل، به شما امکان می‌دهد تا محتوای خبری، عکس، ویدیو و محتوای صوتی را به شکلی زیبا، موثر و جذاب به نمایش بگذارید. با امکانات پیشرفته مانند چیدمان‌های چندگانه، امکان انتخاب رنگ‌های متنوع، ابزارهای اختصاصی برای نمایش خبرها و دسته‌بندی‌ها، این قالب یک ابزار قدرتمند برای ایجاد تجربه‌ای منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان شما است.

علاوه بر این، NewsReader دارای امکانات بهینه‌سازی برای سئو، سرعت بارگذاری بالا، و نمایش ریسپانسیو و بهینه برای تمامی دیوایس هاست. با این قالب، شما می‌توانید وبسایت خبری و رسانه‌ای خود را به آسانی مدیریت کرده و سایتتان را به یک مرکز جذاب و پربار برای مخاطبان خود تبدیل کنید.

دانلود قالب Newsreader برای وردپرس
نیوزریدر قالب سایت خبری، وبلاگی و مجله آنلاین تکنولوژی، پزشکی و تفریحی Revolutionary WordPress Theme for Digital Media

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!