همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Nest نست قالب سوپرمارکت راستچین وردپرس

قالب Nest یک پوسته وردپرس چند منظوره برای افزونه فروشگاه ساز ووکامرس است که با فیلتر محصول، جستجوی ایجکسی، سیستم ایجکسی افزودن کالا به سبد خرید، امکان مشاهده سریع محصولات، خرید با هم، مقایسه محصولات، لیست علاقه مندی ها و فهرست خرید بعدی و بسیاری امکانات دیگر ارائه می شود. این قالب برای فروشگاه‌های چند منظوره مانند فروشگاه‌های بزرگ، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های محصولات ارگانیک و سایر فروشگاه‌های آنلاین که محصولاتی مانند انواع نوشیدنی‌، سبزیجات، میوه‌، کیک و شیرینی، رب، گیاهان دارویی، آب‌میوه، گوشت، مواد پروتئینی، سوغات و … را به فروش میرسانند ساخته شده است.

قالب نست با پشتیبانی کامل از صفحه ساز المنتور ارائه میشود. المنتور، قدرتمندترین صفحه ساز و یک ابزار مفید پیشرفته با امکان بهره گیری از حالت کشیدن و رها کردن برای سفارشی کردن صفحات شما در قسمت جلویی یا فرانت اند سایت است. این محصول یک سفارشی ساز کاربر پسند است که به شما کمک می کند تا وب سایت مورد نظر خود را سریع طراحی کنید و نتایج خود را فوراً مشاهده نمایید.

نست یک تم خلاق و با طراحی جسورانه است که محتوا را به گونه ای سازماندهی می کند که از انتظار طبیعی کاربر پیروی کند و تعادلی بین سلسله مراتب زیبا و بصری ایجاد کند. امکان کشیدن و رها کردن همیشه هنگام سفارشی کردن صفحات اول مفید و راحت است. المنتور قدرتمندترین صفحه ساز است و ابزاری مفید برای انجام این کار بدون هیچ تلاشی در اختیار شما قرار می دهد به نحوی که تغییر هر قسمت جلویی سایت برای هر کسی بدون دانش کدنویسی ساده و آسان است.

دانلود قالب Nest نست قالب فروشگاهی راستچین وردپرس
نست قالب فروشگاهی و سوپرمارکت آنلاین سازگار با ووکامرس Grocery Store WooCommerce WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!