همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Neeon قالب مجله ای نئون راستچین برای وردپرس

قالب Neeon بدون شک در میان تعداد انگشت شماری از تم های مجله خبری حرفه ای و برجسته وردپرس قرار میگیرد. این محصول دارای طرحی منعطف و مدرن است که باعث می شود به راحتی با هر ایده وب سایتی مطابقت داشته باشد. شما می توانید آن را به راحتی برای وب سایت های خبری و مجلات و وبلاگ نویسی استفاده کنید. Neeon تمام ویژگی هایی را دارد که هر وب سایت مجله خبری عالی باید داشته باشد. چیدمان مدرن و تمیز و تطبیق پذیری، جایگاه آن را در میان معدود بهترین ها ثابت می کند.

نئون عناصر مختلفی از جمله صفحات و بخش‌هایی با گزینه‌های سبک متعدد به شما ارائه می‌دهد. در این قالب چندین سبک سربرگ در اختیار شما قرار میگیرد که به شما امکان می دهد حتی قبل از اضافه کردن محتوا زیباترین صفحات را ایجاد کنید. این قالب 3 سبک پاورقی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. همه این طرح‌بندی‌ها کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید به دلخواه خود سایت منحصربه‌ فردی ایجاد نمایید.

با این محصول، می توانید وب سایت خود را با صفحه ساز Elementor شخصی سازی کنید. این صفحه ساز یک رابط کشیدن و رها کردن را به شما ارائه می دهد، به این معنی که شما مجبور نیستید یک خط کد را لمس کنید. این افزونه با بیش از 15 المان Elementor سفارشی ارائه می شود که بیش از 45 طرح بندی دارند. اگر نمی‌خواهید از صفحه‌ساز استفاده کنید، می‌توانید از سازنده بلاک گوتنبرگ استفاده کنید، که بسیار کاربرپسند است و قابلیت کشیدن و رها کردن را نیز دارد.

rtl badge
farsi badge

دانلود قالب Neeon راستچین برای وردپرس
نئون / نیئان / نیون قالب خبری و مجله ای وردپرس WordPress News Magazine Theme

پیشنمایش ترجمه فارسی قالب Neeon

در پایین تصاویری از بخش هایی از این قالب را که برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده ایم مشاهده میکنید :

امتیاز: 4.8/5 از 16 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل neeon-core-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر
wp-content/languages/plugins بارگذاری کنید.
فایل neeon-fa_IR.mo را در مسیر
wp-content/languages/themes بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!