همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب MinimogMG برای مجنتو

قالب Minimog نسل بعدی تم‌های فروشگاه ساز مجنتو با بالاترین نرخ تبدیل و توسعه است که راه اندازی فروشگاه شما را در کمترین زمان ممکن می‌سازد. این محصول یک راه حل نهایی است. یک قالب دارای مجموعه ای از ویژگی های تجارت الکترونیک است که قدرت پنهان فروشگاه شما را فعال می کند و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت.

از طراحی سفارشی گرفته تا سئو داخلی و بارگیری با سرعت برق، مینیمگ به شما کمک می کند تا فروش و سوددهی بیشتری از فروشگاه آنلاین خود کسب نمایید. این قالب مجنتو با امکان پیاده سازی بیش از 50 نسخه نمایشی پیچیده و همچنین 12+ سبک سرصفحه و 30+ سبک پاورقی ارائه می شود. با بهره گیری از آن شما به راحتی می توانید رنگ ها، طرح ها یا فونت های فروشگاه خود را تغییر دهید. این قالب همچنین دارای ویژگی‌های برتر فروشگاه های تجارت الکترونیک مانند بسته‌های محصول، ویدیوهای محصول، تایمر شمارش معکوس فروش، و موارد دیگر است که اجرای و مدیریت فروشگاه آنلاین شما را بسیار آسان می‌کند.

دانلود قالب MinimogMG برای مجنتو
مینیموگ ام جی قالب فروشگاهی با نرخ تبدیل بالا برای اسکریپت فروشگاه ساز مجنتو The High Converting Magento 2 Theme

امتیاز: 4.6/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!