همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Lisfinity برای وردپرس

قالب Lisfinity قالب آگهی های دسته بندی شده یا همان دایرکتوری برای وردپرس است. به کمک این قالب میتوانید انواع سایت آگهی و تبلیغات آنلاین حرفه ای و گروه بندی شده را ایجاد نمایید. از این قالب خصوصا میتوان در راه اندازی سایت های آگهی املاک وردپرس نیز بهره گرفت.

این قالب از بیلدر درگ اند دراپ در بخش های مختلف از جمله دسته بندی ها پشتیبانی کرده و کار شما در ایجاد سایت های آگهی گسترده بسیار آسان میسازد. در این قالب حتی میتوانید صفحات جستجو را تا جزئی ترین بخش ها سفارشی کرده و همه چیز را دقیقا مطابق میل خود تنظیم نمایید. قالب لیسفینیتی با ووکامرس سازگار بوده و امکان ایجاد آگهی و تبلیغات، پکیج و بسته ها با تعرفه مورد نظر شما، پروموشن ها و پروفایل های پریمیوم را از این طریق در سایت شما فراهم خواهد کرد.

از دیگر امکانات این قالب میتوان به مواردی همچون سازگاری با صفحه ساز المنتور، امکان راه اندازی هر نوع سایت آگهی، امکان دریافت هزینه برای بالا بردن آگهی ها در سایت و همچنین امکان کسب در آمد جداگانه از مواردی همچون تصاویر اضافی آگهی، ویدیو ها و اسناد اشاره کرد.

لیسفینیتی قالب آگهی و املاک وردپرس Classified Ads WordPress Theme

امتیاز: 4.8/5 از 41 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!