همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Leap قالب چندمنظوره وردپرس

قالب Leap یک قالب وردپرس چند منظوره ریسپانسیو با کارایی بالا با امکان پیاده سازی بیش از 20 نسخه نمایشی چند منظوره، و امکان پیاده سازی بیش از 100 طرح ایده آل برای ایجاد وب سایت رویایی شما است. با بهره گیری از این قالب میتوانید هر صفحه فرود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

قالب لیپ یک تم وردپرس چند منظوره سازگار با نمایشگرهای رتینا است. این منظور با در نظر داشتتن نیازهای انواع کسب و کار از جمله آژانس های بازاریابی و خدمات خلاقانه، سایت های شرکتی، ارائه انواع خدمات مالی، سایت های SEO و سایر سایت های مشابه ساخته شده است. این محصول همچنین برای انواع وب‌سایت‌های کسب و کار نوپا مدرن، کسانی که به ظاهری برتر نیاز دارند، انتخابی مناسب است. اگر به دنبال طراحی وب سایت قدرتمند، با کیفیت و حرفه ای برای خدمت به کسب و کار خود هستید، همین امروز کار خود را با این قالب شروع کنید.

این محصول دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های یکپارچه است تا وب‌سایت‌های کاربران را به سطح جدیدی ارتقا دهد. با این قالب، شما 22 عنصر ارتقا یافته پیشرفته در اخنیار خواهید داشت که به شما امکان می دهد هر طرحی را که می توانید تصور کنید به راحتی در سایت خود پیاده سازی کنید. این قالب انواع مختلفی از گزینه های سفارشی سازی را برای انواع قسمت های صفحه وب شما ارائه می دهد.

دانلود قالب Leap قالب چندمنظوره وردپرس
لیپ قالب چندمنظوره شرکتی و نمایش نمونه کار وردپرس Multi-purpose WordPress Theme

امتیاز: 4.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!