همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Lagom برای WHMCS

قالب ناحیه کاربری Lagom مجهز به طرح‌بندی‌های متعدد، سبک های جذاب، مدیریت منوی WHMCS و سفارشی‌سازی رنگ کاربردی است. تم دبلیو اچ ام سی اس لاگوم از 4 سبک منحصر به فرد تشکیل شده است و طرح های رنگی مختلف برای هر سبک موجود است.

در این قالب Style Manager ابزارهای ضروری را برای مدیریت رنگ ها و سبک های تم Lagom بدون داشتن دانش فنی به شما ارائه می دهد. شما این اختیار را خواهید داشت که از سبک‌ها و طرح‌های رنگی مختلف استفاده کنید تا تم را به طور کامل با سبک برند خود تطبیق دهید.

از این پس، برای اصلاح ناوبری تم نیازی به ایجاد هوک های پیچیده WHMCS ندارید. ابزار منو منیجر یک گزینه فوق العاده راحت برای تنظیم آیتم های منو در دبلیو اچ ام سی اس به شما ارائه می دهد. شما همچنین میتوانید از طرح بندی های جذاب منحصر به فرد برای پیمایش منوی اصلی و طرح بندی های مختلف برای فوتر سایت خود استفاده کنید.

دانلود قالب Lagom برای WHMCS
قالب دابلیو اچ ام سی اس لاگوم / قالب خدمات هاستینگ و میزبانی با پشتیبانی از زبان های راست به چپ / rtl

امتیاز: 4.8/5 از 20 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!