همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Knor برای وردپرس

Knor یک قالب وردپرس جالب برای استارتاپ ها، آژانس های دیجیتال و ارائه خدمات SaaS است که برای ایجاد سایت های ارائه نرم افزار به عنوان سرویس مدرن و کسب و کار نرم افزاری موفق در صنعت وب طراحی شده است. کنور / نور با سبک تمیز و مدرن طراحی شده است و یک گنجینه واقعی برای انواع وب سایت های نرم افزاری مدرن است. با داشتن این قالب، شما می توانید هم وب سایت های تک صفحه ای و هم چند صفحه ای ایجاد کنید.

این قالب با بهره گیری از قابلیت کشیدن و رها کردن طراحی شده است. شما می توانید تمام الگوها را با استفاده از صفحه ساز محبوب Elementor به صورت روان در آن ویرایش کنید. با استفاده از رابط کاربری دوستانه و کاربر پسند این قالب، شما به سرعت می توانید طرح بندی ها و رنگ های آن را به دلخواه تغییر دهید، فونت های مختلف را انتخاب کنید و پوسته های سفارشی فراوان را روی وب سایت خود اعمال کنید.

Knor شامل پنل گزینه های تم به شکی سبک وزن بر پایه Codestar Framework است و شما می توانید ظاهر و حس قالب را به راحتی از پنل مدیریت آن تحت کنترل داشته باشید.

دانلود قالب Knor برای وردپرس
کنور قالب آژانس دیجیتال و سایت شرکتی وردپرس Digital Agency WordPress Theme

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!