همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب KLEO برای وردپرس

قالب Kleo پرفروش ترین قالب BuddyPress در سالهای 2016 و 2017 در سایت تم فارست است. این قالب تا امروز چیزی نزدیک به 14 هزار نسخه فروش داشته و از بین آرا کاربرانش امتیاز 4.7 از 5 ستاره را کسب نموده است. قالب Kleo قالبی واکشن گرا، سازگار با رتینا و چندمنظوره است. این قالب به صورت کاملا سازگار با افزونه بادی پرس طراحی شده و از آن میتوان برای ایجاد انواع شبکه اجتماعی و جامعه (Community) بر مبنای وردپرس بهره گرفت.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، قالب کلیو را میتوان قالبی چندمنظوره نامید. با این قالب شما میتوانید شبکه اجتماعی، بلاگ حرفه ای، سایت نمونه کار و پورتفولیو، دایرکتوری و لیستینگ تجاری، فروشگاه اینترنتی و یا حتی سایت فروش محصولات آموزشی راه اندازی کنید. قالب Kleo دارای دموهای متعددی است که کار شما را برای راه اندازی سایت جدیدتان آسان میکنند. شما میتوانید از این دموهای متنوع الهام گرفته و سایت جدیدتان را بر مبنای عناصر به کار گرفته شده در این دموها راه اندازی کنید.

آنچه در مورد قالب Kleo برای وردپرس بسیار جالب توجه است این است که امکانات آن تا حدی گسترده هستند که شما حتی با استفاده از ان میتوانید سایت خبری و مجله ایجاد کنید. در واقع به سادگی میتوان گفت که هرچقدر خلاقیت داشته باشید، راه شما برای ایجاد انواع سایت های متنوع و بهره گیری از امکانات گسترده این قالب، هموار تر خواهد بود.

راه اندازی شبکه اجتماعی با قالب Kleo

اگر با بهره گیری از افزونه BuddyPress شبکه اجتماعی ایجاد کرده اید و یا اگر با استفاده از افزونه bbPress در سایت وردپرسی خود، انجمن راه اندازی کرده اید، از امکانات قالب Kleo برای این دو افزونه شگفت زده خواهید شد. قالب کلئو به شما اجازه میدهد که دوستان جدیدی پیدا کنید، عقاید خود را به اشتراک بگذارید، از نوتیفیکیشن ها آگاه شوید، محصولات خود را بفروشید و … در قالب هایی که برای افزونه های بادی پرس و بی بی پرس ایجاد میشوند، هرگز شاهد این حد از توجه و دقت در طراحی نبوده ایم و آنچه قالب شبکه اجتماعی Kleo میتواند در اختیار شما قرار بدهد، در این بخش تقریبا بی رقیب است.

پنل مدیریتی قالب Kleo برای وردپرس

قالب وردپرس Kleo به پنل مدیریتی قدرتمندی مجهز است که از طریق آن میتوانید بخش های مختلف آن را به طور کامل سفارشی کنید. استفاده از این پلن بسیار ساده و آسان است و برای استفاده از آن نیاز به هیچ مهارت خاص یا انجام هیچ نوع عمل پیچیده ای ندارید. با بهره گیری از امکانات گسترده ی این پنل مدیریتی شما میتوانید بخش های مختلفی مثل سایدبارها، رنگ قالب، فونت، نوع طرح بندی، اندازه ها و سایر رفتارهای قالب را به طور کامل تحت کنترل بگیرید.

سفارشی سازی قالب به صورت زنده در وردپرس با قالب Kleo

همچنین اگر از طرفداران سفارشی ساز رسمی وردپرس برای قالب ها یعنی WordPress Customizer باشید، امکان استفاده از این ابزارک در قالب Kleo به بهترین شکل برای شما فراهم شده. شما میتوانید با سفارشی ساز وردپرس، تغییرات را به سادگی بر روی سایت خود اعمال کرده و نتایج را به صورت کاملا زنده و لایو مشاهده کنید. با بهره گیری از این ابزار، زمان مورد نیاز برای سفارشی سازی قالب به شکل چشمگیری کاهش خواهد یافت و شما میتوانید هرچه سریعتر به ظاهر دلخواه خود در قالب دست پیدا کنید.

این روزها جدایی از افزونه قدرتمند Visual Composer تقریبا غیر ممکن شده است. اگر با افزونه ویژوال کامپوزر آشنا باشید، حتما میدانید که این افزونه تا چه حد کار ایجاد صفحات حرفه ای را آسان میکند. با بهره گیری از امکانات این ویرایشگر گرافیکی، صفحاتی که پیش از این نیازمند صرف زمان طولانی و بهره گیری از کدهای پیچیده بودند، حالا با چند کلیک و از طریق یک رابط کاربری درگ اند دراپ ساخته میشوند. خوشبختانه قالب Kleo به شما اجازه میدهد که از امکان این افزونه قدرتمند بهره مند شوید و از آن در ایجاد محتوا در سایت خود بهره بگیرید.

قالب Kleo با افزونه Sensei نیز سازگار است. با استفاده از افزونه WooCommerce Sensei شما این امکان را دارید که دوره های آموزشی ایجاد کنید، درس بسازید و از شاگردان خود امتحان بگیرید. بنابراین اگر از افزونه Sensei در سایتتان بهره گرفته اید و به دنبال قالبی مناسب برای این افزونه میگردید، قالب Kleo میتواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد.

قالب کلئو با فیسبوک نیز یکپارچه شده و به همین جهت به کاربران شما اجازه میدهد که با اکانت فیسبوک خود در سایت شما ثبت نام کرده و یا به آن وارد شوند. همچنین این امکان نیز وجود دارد که بجای استفاده از آواتار کاربران در بادی پرس، از تصویر پروفایل فیسبوک آنها استفاده شود.

یک امکان جالب دیگر که کاربران مدت ها منتظر آن بودند، امکان بهره گیری از کاور در پروفایل های بادی پرس است. در حال حاضر قالب وردپرس کلیو از این امکان پشتیبانی میکند و به کاربران اجازه میدهد که با انتخاب cover های دلخواه برای پروفایلشان، آن را از پیش زیباتر کنند.

جالب است بدانید که قالب Kleo به امکان نمایش زنده نوتیفیکیشن های BuddyPress از طریق ایجکس نیز مجهز است. شما میتوانید زمان ریفرش اتوماتیک را از طریق پنل مدیریتی قالب تعیین کرده و آن را سفارشی سازی کنید.

Kleo قالب متریال دیزاین وردپرس

قالب Kleo برای وردپرس قالبی است که علاوه بر دارا بودن امکانات گسترده، از نظر طراحی نیز بسیار قدرتمند است. در این قالب شاهده وجود رنگ های پیش ساخته مبتنی بر طراحی متریال گوگل هستیم. همانطور که میدانید اخیرا Material Design در بین کاربران بسیار محبوب شده. بنابراین اگر مایل هستید از این نوع طراحی در سایتتان بهره بگیرید، قالب Kleo میتواند در این زمینه هم به شما کمک کند.

امکان جستجوی پیشرفته ایجکس، یکی دیگر از امکاناتی است که در این قالب شاهده آن هستیم. سیستم جستجوی این قالب به زیبایی در بین برگه ها، نوشته ها، نمونه کار ها، محصولات و کاربران به دنبال واژه جستجو شده میگردد و نتایج را به حالت ایجکس و بسیار زیبا به کاربر نمایش میدهد. از قالب Kleo در سایت های مبتنی بر عضویت یا membership نیز میتوانید بهره بگیرید. شما میتوانید سطوح دسترسی دلخواه خود را با هزینه های مشخص در سایت تعریف کرده و دسترسی به محتوا را بر اساس رده کاربردی محدود کنید.

یکی از امکانات بسیار مهم و کاربردی قالب Kleo سازگاری آن با زبانهای راست به چپ یا RTL است. قالب Kleo راستچین شده و دارای فایل استایل rtl.css میباشد. بنابراین از این قالب میتوانید در سایت های فارسی زبان هم به سادگی بهره بگیرید و بدون اینکه نیاز به صرف هزینه و زمان برای راستچین کردن قالب داشته باشید.

قالب دایرکتوری وردپرس Kleo

این قالب بسیار پر امکانات و گسترده، با افزونه WPML نیز سازگار است و با استفاده از آن میتوانید سایت چندزبانه ایجاد کنید. همچنین در صورتی که مایلید در سایت خود یک دایرکتوری بر مبنای موقعیت های جغرافیایی در اختیار داشته باشید، این قالب با بهره گیری از سیستم Geo Directory به کمک شما شتافته و به خوبی نیازهایتان را براورده میکند.

امکانات قالب Kleo خیلی گسترده تر از آن هستند که بتوان آنها را در یک معرفی کوتاه شرح داد. در ادامه سعی میکنیم به صورت مختصر به برخی دیگر از این امکانات بپردازیم.

برخی از امکانات قالب Kleo برای وردپرس :

  • سازگاری با ووکامرس جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • امکان درج نمونه کار ها
  • مجهز به کدهای کوتاه مخصوص BuddyPress
  • امکان بهره گیری از K-Elements
  • سازگار با rtMedia
  • امکان بهره گیری از آیکن های Fontello
  • ارائه شده به همراه افزونه های Go Pricing، روولوشن اسلایدر، ویژوال کامپوزر و …
  • سازگار با افزونه Sidekick
  • سازگار با افزونه گرویتی فرم و Contact Form 7
  • امکان بهره گیری از نقشه های گوگل
  • امکان بهره گیری از گراواتار ها
  • استفاده آسان
  • کدنویسی مرتب بدون هشدار های php
  • عدم تغییر در فایلهای هسته وردپرس
  • امکان بهره گیری حالت تک صفحه
  • امکان بهره گیری از منوهای مجزا در هر صفحه
  • امکان بهره گیری از بی نهایت سایدبار
  • دارای فرمت های نوشته گوناگون از قبیل تصویر،گالری، ویدئو، صوت، استتوس، لینک، نقل قول، کلاسیک و …
  • مجهز به فایل درون ریزی XML
  • ساخته شده بر مبنای HTML5, CSS3, jQuery و بوتسترپ
  • دارای امکان به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • پشتیبانی از نمایشگر های رتینا
  • دارای صفحات از پیش ساخته متنوع
  • و بسیاری امکانات دیگر …

برای آشنایی بیشتر با امکانات این قالب توصیه میکنیم سری به دموی آن در سایت رسمی اش بزنید. این قالب فوق العاده، هم اکنون برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

امتیاز: 4.8/5 از 21 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!