همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب JS Magnin برای جوملا

قالب Magnin یک قالب پیشرفته، شیک و خلاقانه شرکتی و نمونه کار برای جوملا است. چه یک معمار باشید، چه صاحب یک کسب و کار خلاق یا یک فریلنسر، این قالب به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به بهترین شکل راه اندازی نمایید. این قالب با ظاهری منحصر به فرد و امروزی، دقیقا چیزی است که شما نیاز دارید تا بهترین جنبه شغل خود را به بازدیدکنندگان خود نشان بدهید.

حالا میتوانید وب سایت خود را با طراحی مینیمال و ظاهر باشکوه راه اندازی نمایید. مگنین به خوبی با فضای کافی طراحی شده است تا خدمات، کسب و کار یا شرکت شما را به بهترین شکل به مخاطبین نشان دهد. این محصول دسته‌ای از طرح‌بندی‌های جذاب مانند تنوع نمونه‌های خیره‌کننده را ارائه می‌دهد که آن را با نیازهای طراحان، آژانس‌های تبلیغاتی و همچنین بازاریابان دیجیتال سازگار می‌کند.

این محصول با بهره گیری از فریم ورک Helix Ultimate به شما کمک میکند تا تجارت خود را به بهترین شکل در معرض دید عموم قرار دهید. اگر به دنبال ایجاد یک صفحه نمایش آنلاین کاربردی و خلاق هستید، قالب جوملا مگنین انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

دانلود قالب JS Magnin برای جوملا
جی اس مگنین قالب آژانس خلاقانه و سایت شرکتی جوملا Creative Agency Joomla Template

امتیاز: 4.4/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!