همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Journal برای اپن کارت

قالب Journal برای اپن کارت، محبوبترین و پر فروش ترین قالب اپن کارت در سایت تم فارست به شمار میرود. تا امروز 14 هزار نسخه از این قالب در سایت تم فارست به فروش رسیده و کاربران اپن کارت در سراسر جهان، این قالب را انتخابی مناسب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود دانسته اند. امتیاز کسب شده قالب Journal که نشان رضایت بسیار زیاد مشتریان از این قالب است، معادل 4.9 از 5 ستاره بوده که در میان قالب های تم فارست واقعا شاخص و چشمگیر است.

قالب اپن کارت Journal با نسخه های 1.5 و 2 و 3 اپن کارت به خوبی هماهنگ بوده و دارای امکانات گسترده ایست که تا مدت ها شما را از تعویض قالب فروشگاهی تان بی نیاز خواهد کرد.

واکنش گرایی در قالب Journal

قالب جرنال یا ژورنال  قالبی انعطاف پذیر و واکنش گراست. این قالب میتواند به خوبی با هر اندازه صفحه نمایشی کنار آمده و خود را حتی با صفحات نمایش کوچک مانند صفحات موبایل، به خوبی تطابق دهد. این امکان یعنی امکان واکنش گرایی منجر میشود که کاربران شما، از هر دیوایسی که برای باز کردن سایت شما استفاده کنند، تجربه ی کاربری شیرینی از به کار گیری بخش های مختلف سایت شما کسب نمایند.

قالب واکنش گرای فروشگاه اینترنتی اپن کارت - قالب journal برای اپن کارت

این قالب امکانات بسیار گسترده ای را در خود جای داده. همین امر آن را برای راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی با هر نوع موضوعی آماده میکند. یکی از امکانات زیبا و کاربردی قالب Journal برای اپن کارت، امکان استفاده از منوهای چندمرحله ای حرفه ای است. با استفاده از این امکان، شما میتوانید منوهایی پیچیده و حرفه ای ایجاد کرده و در آنها انواع آیتم ها، دسته ها، زیردسته ها و … را به نمایش بگذارید. در این قالب محدودیتی در رابطه با ایجاد منوهای تودرتو وجود نداشته و قالب به خوبی از پس مدیریت منوهای دراپ داون چندمرحله ای بر می آید. کنترل همه چیز در رابطه با منوها به دست شما سپرده شده تا آنها را دقیقا مطابق سلیقه ی خود ایجاد و مدیریت نمایید. قالب Journal امکان پذیرش آیکن برای نمایش در منوهای را نیز در اختیار شما قرار میدهد تا سایت خود را با استفاده از این امکان، بیش از پیش دیدنی و زیبا کنید.

سفارشی سازی قالب Journal

جالب است بدانید که با قالب Journal شما این امکان را دارید که پوسته های سفارشی ایجاد کرده و آنها را ذحیره کنید. با تنظیماتی که جهت سفارشی سازی در کنترل پنل قالب در اختیار شما قرار میگیرند، در واقع آنچه با این قالب قابل پیاده سازی خواهد بود، هیچ محدودیتی نداشته و همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد.

سفارشی سازی قالب journal برای اپن کارت - قالب فروشگاهی journal

قالب اپن کارت Journal به شما اجازه میدهد که فوتر سایت خود را نیز به خوبی سفارشی سازی کرده و آن را به دلخواه خود با سایر بخش های سایت خود هماهنگ کنید. شما میتوانید در فوتر خود، باکس لایک فیسبوک قرار دهید و یا بخش تماس با ما را به همراه آیکن های دلخواه در این قسمت به نمایش بگذارید. همچنین امکان استفاده از بلاک سفارشی HTML و درج کپی رایت یا علامت کارتهای بانکی نیز در این بخش برای شما فراهم شده است.

قالب Journal انتخابی عالی برای اپن کارت

در واقع  در مورد قالب Journal اینطور میتوان گفت که این قالب میتواند فروشگاهی بسیار زیبا و با امکاناتی گسترده برای شما ایجاد کند. با قالب journal کافی است خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و یک فروشگاه اینترنتی منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید.

قالب Journal برای اپن کارت را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دریافت کرده و در فروشگاه اپن کارتی خود مورد استفاه قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با قالب اپن کارت جرنال میتوانید سری به دموی آن در سایت رسمی اش بزنید و با امکانات گسترده ی آن، آشنایی بیشتری پیدا کنید.

امتیاز: 4.7/5 از 32 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!