همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Industrium برای وردپرس

ما در دنیایی زندگی می کنیم که مشاغلی که بر صنایع مختلف متمرکز هستند از جمله انواع کارخانجات، کارگاه های ساخت و ساز، فناوری رباتیک، متالورژی، ارائه دهندگان خدمات مهندسی، ماشین آلات شیمیایی و صنعتی باید در اینترنت حضور داشته باشند. در واقع، حضور آنلاین می تواند به چنین کسب و کارهایی کمک کند تا فرصت های جدید و متنوعی را تجربه کنند. اگر درگیر فرآیند طراحی وب سایت برای یک کسب و کار مرتبط با صنعت هستید، می توانید از قالب Industrium برای وردپرس استفاده کنید.

پوسته وردپرس اینداستریوم یک تم عالی برای وب سایت ها و شرکت های صنعتی است. این تم تمامی عناصر ضروری را به شما ارائه می دهد که می تواند در زمان طراحی یک وب سایت تجاری، بسیار مفید واقع شود. این پوسته، طراحی یک وب سایت کاربردی و با قابلیت دنبال کردن آسان را برای هر کسی فراهم می کند. این امکان برای یک بازدید کننده وجود دارد که مطالب ارائه شده در وب سایت را مرور کند و تمام اطلاعات مورد نیاز را در زمانی کوتاه به دست آورد. به عنوان مثال، این قالب اجازه می دهد جزئیات مربوط به خدمات ارائه شده، تخصص و حتی اطلاعات مدیریت ارشد را در سایت خود به اشتراک بگذارید. با توجه به طراحی همه کاره، هر نوع کسب و کاری که متعلق به هر نوع صنعتی است می تواند از این قالب وردپرس استفاده کرده و به طراحی وب سایت خود را طراحی کند.

دانلود قالب Industrium برای وردپرس
اینداستریوم قالب کارخانجات و سایت های صنعتی وردپرس Industry & Factory WordPress Theme

امتیاز: 4.2/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!