همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب HTML5 چندمنظوره Sobtheme

سوب تم قالب اچ تی ام ال چندمنظوره دارای دمو های متعدد مناسب راه اندازی سایت های متنوع میباشد. این محصول برای راه اندازی انواع سایت های حرفه ای با مضامین مختلف و با بهره گیری از فریم ورک بوت استرپ به طور کاملا ریسپانسیو طراحی شده است. این قالب را میتوانید متناسب با نیازهای خود سفارشی سازی کرده و سایت مورد نیاز و دلخواه خود را با استفاده از آن راه اندازی نمایید.

این محصول ویژگی ها و امکانات متنوعی را در خود جای داده که از میان آنها میتوان به بهره گیری از فریم ورک بوت استرپ، HTML5 و CSS3، استفاده از جی کوئری و Sass، جاوااسکریپت، فونت های گوگل، Isotope و Lightcase اشاره کرد. از این قالب میتوانید در راه اندازی انواع سایت رویداد، سایت های پزشکی، سایت های کشاورزی و باغداری، سایت های امور خیریه، سایت های آموزشی، انواع سایت های اسلامی و دینی و سایت های شرکتی ارائه انواع سرویس بهره گرفت.

دانلود قالب HTML5 چندمنظوره Sobtheme
سوبتم / سابتم قالب اچ تی ام ال چندمنظوره شرکتی Multipurpose HTML5 Template

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!