همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب HTML5 پورتفولیو شخصی Rasalina

قالب راسالینا دارای طراحی خلاقانه و منحصر به فرد بر اساس آخرین فناوری روز است. در این محصول همه فایل ها به خوبی سازماندهی شده اند، و به همین جهت استفاده و ویرایش آنها آسان خواهد بود و به همین ترتیب استفاده و پیمایش نیز به آسانی صورت میگیرد. رازالینا سازگار با دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت، موبایل یا هر دستگاه دیگری است. این محصول دارای طراحی مینیمال و تمیز است که به کسب و کار شما ظاهری حرفه ای می بخشد.

این قالب مناسب برای هر کسی است که به دنبال نمایش نمونه کارها، ساخت لندینگ نمونه کارها، نمایشگاه نمونه کارها، فروشگاه نمونه کارها و به طور کلی نمایش پروژه ها به شکلی جذاب باشد. این بسیار قابل تنظیم است و در تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه بسیار جذاب به نظر می رسد. شما می توانید طرح بندی وب سایت عالی را بر اساس Bootstrap یا Grid 1170px ایجاد کنید و آن را به دلخواه سفارشی سازی نمایید.

دانلود قالب HTML5 پورتفولیو شخصی Rasalina
راسالینا قالب اچ تی ام ال نمونه کار شخصی Personal Portfolio HTML5 Template

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!