همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب HTML5 مرکز پشتیبانی و پایگاه دانش kbdoc

این قالب، قالبی قدرتمند و با اجرای بهینه برای راه اندازی انواع مرکز آموزش، ارائه راهنما و اسناد محصولات به صورت آنلاین و پشتیبانی کاربران است. این محصول را میتوانید برای ارائه اسناد و راهنمای API ها، فریم ورک ها، پلاگین ها، قالب، انواع نرم افزار و به طور کلی ارائه هر نوع راهنما به کاربر مورد استفاده قرار دهید.

کی بی داک به صورت کاملا ریسپانسیو و بر پایه فریم ورک بوت استرپ طراحی شده. کدنویسی آن پیرو قوانین و استانداردهای w3.org میباشد. این محصول با ساختار تمیز و منطقی به شما اجازه میدهد که در وبسایت خود از امکانات متعددی بهره مند شوید.

از میان امکانات این محصول میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از استایل های راست به چپ، امکان استفاده از مگامنو، وجود ده ها صفحه آماده، پشتیبانی از سایدبار چسبنده، امکان نمایش با عرض کامل، وجود انواع عناصر رابط کاربری، طراحی خلاقانه و چشم نواز و دیزاین منحصر به فرد و کدنویسی دارای کامنت و استاندارد اشاره کرد.

دانلود قالب HTML5 مرکز پشتیبانی و پایگاه دانش kbdoc
Documentation And Knowledge Base HTML5 Template with Helpdesk Forum
کی بی داک قالب اچ تی ام ال میز پشتیبانی و مرکز دانش و خدمات آموزشی

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!