همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب HTML نمونه کار Niwax

قالب Niwax یک قالب چند منظوره مدرن و خلاقانه HTML5 است که برای راه اندازی سایت های شرکت های فناوری اطلاعات، آژانس بازاریابی، استارتاپ، نمونه کار فریلنسر ها، نمونه کار آژانس ها، استودیو طراحی، صفحه فرود بازاریابی، طراحی وب، توسعه وب، طراحی گرافیک، توسعه اپلیکیشن، و کلیه امور دیجیتال ایجاد شده است.

استفاده از قالب نیوکس بسیار آسان است، این قالب به راحتی سفارشی می شود، سریعتر بارگیری می شود و عملکرد بهتری را ارائه می دهد – این قالب در تبلت ها، موبایل و همه دستگاه های با وضوح بزرگ و کوچک دیگر عالی به نظر می رسد. همه چیز با کدنویسی تمیز و آسان با استفاده از بوت استرپ و کدهای مبتنی بر HTML5 ساخته شده است.

نیواکس تمام نیازهای شما را در زمینه ساخت سایت های نمونه کار به خوبی برآورده می کند. شما می توانید وب سایت شرکت خود را برای به دست آوردن مشتریان بیشتر و کسب درآمد بیشتر ایجاد کنید. این محصول از لحاظ ساختار با استاندارد های موتورهای جستجو سازگار بوده و بنابراین اگر به دنبال سئو با این قالب باشید، به نتایج سریعی دست خواهید یافت.

شما می توانید صفحات فرود جذاب با نرخ تبدیل بالا را به سرعت ایجاد کرده و شروع به دیدن نتایج از کمپین های PPC خود کنید. ترکیب رنگ های این محصول به گونه ای است که اگر شخصی از وب سایت شما بازدید کند، بازدیدکنندگان از تماس با شما برای خدمات شما مطمئن شوند. نیواکس به قدری توانمند است که می توان از آن برای هر صنعت و جایگاهی استفاده کرد.

دانلود قالب HTML نمونه کار Niwax
نیواکس / نیوکس قالب اچ تی ام ال پورتفولیو و آژانس های خلاق Creative Agency & Portfolio HTML Template

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!