همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب HTML نمونه کار شخصی Dizme

قالب Dizme یک تمپلیت نمونه کار شخصی به سبک یک صفحه ای است که می تواند برای ساخت وب سایت نمونه کار شخصی شما استفاده شود. شما می توانید این قالب را برای ایجاد حضور آنلاین خود در سطح وب انتخاب کنید. داشتن پورتفولیوی شخصی در دوران فعلی بسیار مهم است. جهت نمایش قابلیت های خود به صورت حرفه ای باید یک قالب مناسب نمونه کار شخصی داشته باشید. این محصول یک الگوی عالی برای ساختن نمونه کارها به سادگی و به صورت حرفه ای است.

هر حرفه‌ای مانند توسعه‌دهنده، طراح، فریلنسر، مهندس، متخصص، نویسنده محتوا، مدرس، عکاس، فریلنسر، سیاستمدار یا هر متخصص دیگری می‌تواند با استفاده از این محصول، بیوگرافی، نمونه کارها، مجموعه مهارت‌ها و غیره خود را نشان دهد. دیزمی یک الگوی HTML به خوبی مستند، بسیار آسان برای استفاده و به راحتی قابل تنظیم است که به شما کمک می کند وب سایت خود را در چند دقیقه بسازید.

دانلود قالب HTML نمونه کار شخصی Dizme
دیزمی قالب اچ تی ام ال پورتفولیو شخصی و بیزینس کارت دیجیتال Personal Portfolio HTML Template

امتیاز: 4.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!