همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب HTML موبایلی FiMobile

قالب فی موبایل طراحی شده بر پایه آخرین تکنولوژی روز یک قالب اچ تی ام ال و کیت رابط کاربری برای سایت های موبایلی با مضامین خدمات مالی و کیف پول است. در این محصول از Bootstrap و Framework7 و Angular بهره گیری شده و طراح این قالب به صورت mobile first انجام شده است.

طیف گسترده ای از اجزای سفارشی، خلاقانه و انعطاف پذیر در این محصول در اختیار شما قرار گرفته. همچنین یک کتابخانه مؤلفه با ویجت‌ها و سایر ابزارهای سفارشی‌سازی‌های third party در اختیار شما قرار میگیرد. شما میتوانید به راحتی کد بخش های مختلف محصول را به دلخواه خود سفارشی سازی نمایید و طرح های متنوعی مانند انواع داشبورد، آمار، نمایه، ارسال پول، دریافت پول، کیف پول و بسیاری از صفحات دیگر را در اختیار داشته باشید.

دانلود قالب HTML موبایلی FiMobile
فیموبایل قالب اچ تی ام ال امور مالی بر پایه بوت استرپ و انگولار و فریمورک 7 Finance HTML Template Bootstrap 5 Framework7 Angular 12 Starter

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!