همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب React و HTML فروشگاه محصولات مجازی Superex

قالب Superex یک قالب قدرتمند بازار NFT بر پایاه React Js و HTML است. سوپراکس یک قالب کاملاً واکنش‌گرا، با طراحی پیکسل پرفکت و کامل‌ترین قالب برای ان اف تی، مجموعه‌های رمزنگاری، آیتم‌های دیجیتال، وب‌سایت‌های توکن‌های غیرقابل تعویض، ادغام MetaMask و موارد مشابه دیگر است. این محصول دارای سبک ها و عناصر زیادی است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان وب سایت زیبایی و مدرن بسازید.

سوپرکس با فناوری های مدرن مانند HTML5، CSS3، Pure Javascript، Bootstrap 5 ساخته شده است. این محصول گزینه های شخصی سازی مختلفی را به شما ارائه می دهد تا به شما کمک کند ظاهر مورد نیاز خود را در وب سایت خود ایجاد کنید. سفارشی سازی، پیمایش، و متناسب با اندازه های مختلف صفحه بسیار آسان است. این محصول یک انتخاب کاربردی برای انتخاب نسخه های LTR یا RTL ارائه می دهد که در هر دو حالت روشن و تاریک مدیریت شده با CSS پشتیبانی می شوند.

دانلود قالب ری اکت و HTML فروشگاه NFT و محصولات مجازی Superex
سوپراکس قالب اچ تی ام ال مارکت ان اف تی و محصولات غیر قابل تعویض NFT Marketplace

امتیاز: 4.9/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!