همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب HTML داشبورد مدیریتی Yash

قالب Yash یک تمپلیت مدیریتی بوت استرپ با داشبورد های متنوع و گوناگون متناسب با نیازهای انواع وب اپلیکیشن هاست. از این قالب میتوانید در حالت های روشن و تیره (دارک مود) بهره بگیرید و به دلخواه از رنگ های متنوعی برای پنل خود استفاده کنید. در این قالب میتوانید رنگ سربرگ و سایدبار ها را به صورت مستقل سفارشی سازی کرده و تغییر دهید.

برخی از امکانات این قالب عبارتند از وجود ده ها صفحه اچ تی ام ال از پیش آماده، امکان استفاده از انواع استایل های منو، امکان انتخاب رنگ قالب، پشتیبانی از گالری، وجود حالت تیره و روشن، پشتیبانی از ناوبری افقی و عمودی، اجرای بهینه و سریع، طراحی کاملا ریسپانسیو سازگار با انواع مرورگرها، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و کدنویسی تمیز.

از دیگر امکانات این قالب میتوان به مواردی همچون امکان استفاده از فونت های رایگان گوگل، پشتیبانی از FontAwesome، وجود صفحات خطای سفارشی، بهره گیری از فریم ورک بوت استرپ، طراحی مدرن و جذاب و کدنویسی کامنت گذاری شده اشاره کرد.

دانلود قالب HTML داشبورد مدیریتی Yash
یاش قالب اچ تی ام ال داشبورد ادمین Admin Dashboard Bootstrap HTML Template

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!