همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب HTML خدمات بازیافت زباله Westo

Westo قالب جدید برجسته و بسیار مدرن HTML است که برای ارائه خدمات مدیریت زباله، انرژی های جایگزین، فناوری های زیست محیطی و شرکت حفاظت از محیط زیست طراحی شده است. این قالب همچنین، برای جمع‌آوری زباله، دفع زباله، خدمات بازیافت، انرژی های سازگار با محیط‌زیست، انرژی خورشیدی، محوطه‌سازی و باغبانی مناسب است.

برخی از ویژگی های این قالب عبارتند از چیدمان کاملا سیال و ریسپانسیو که کاملاً با هر دستگاهی مطابقت دارد، سورس کد تمیز و استاندارد، تست شده بر روی دیوایس های واقعی، فرم تماس PHP ایجکسی، طرح بندی انعطاف پذیر، طراحی فلت جذاب، سازگار با نمایشگر های رتینا، امکان استفاده از نقشه های گوگل، پیوندهای اجتماعی، کدهای تمیز و کامنت گذاری شده، تایپوگرافی پیشرفته، ساخته شده بر پایه فریم ورک بوت استرپ 5، فایل های معتبر HTML5 و CSS3، سازگاری با مرورگرهای مختلف، افکت اختلاف منظر، ظاهر منحصر به فرد عالی، عملکرد منحصر به فرد و پشتیبانی از فونت های گوگل.

دانلود قالب HTML خدمات بازیافت زباله Westo
وستو قالب اچ تی ام ال بازیافت و تفکیک زباله و خرید پسماند Waste Disposal Services HTML Template

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!