همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب هاستینگ Hoskia برای وردپرس و WHMCS

قالب Hoskia یک هاست چند منظوره وردپرس سازگار با اسکریپت WHMCS مناسب راه اندازی سایت های فناوری و ارائه خدمات هاست وردپرس است. این پوسته برای انواع مشاغل میزبانی، ثبت و فروش و انتقال دامنه، VOIP، خدمات فضای ابری، هاست وردپرس و موارد مشابه طراحی شده است.

این قالب سازگار با WHMCS Bridge بوده و همچنین شامل یک قالب WHMCS سفارشی برای استفاده جداگانه است. هاسکیا یک قالب مناسب و قدرتمند مبتنی بر ویژوال کامپوزر است که دارای تمام عملکردهای مورد نیاز برای یک شرکت خدمات میزبانی، از جمله قابلیت جستجوی دامنه و ثبت دامنه با دبلیو اچ ام سی اس میباشد. جداول قیمت گذاری فانتزی و جذاب این قالب به شما امکان می دهد قیمت هاست را برای پیکربندی های مختلف و ارائه انواع سرور، سرور مجازی و بسته های میزبانی و … نمایش دهید. اگر نیاز به ایجاد یک وب سایت برای یک شرکت میزبانی دارید، این قالب یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

دانلود قالب هاستینگ Hoskia برای وردپرس و WHMCS
هاسکیا / هوسکیا قالب سرویس و خدمات میزبانی وب برای دبلیو اچ ام سی اس و وردپرس Multipurpose Hosting with WHMCS Theme

امتیاز: 4.7/5 از 11 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!