همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Heritaste قالب رستوران وردپرس

قالب وردپرس رستوران Heritaste به نحوی طراحی شده برای کافه ها و رستوران ها، کافه ها، اغذیه فروشی ها، پیتزایی، غذاهای دریایی و هر وب سایت تجاری مرتبط با غذا مناسب باشد.

علاوه بر این، در این قالب از افزونه محبوب صفحه ساز Elementor استفاده شده است. این مسئله به شما امکان می دهد تا با تلاش کمتر، محتویات و طرح بندی مورد نظر خود را با کارایی بیشتری کنترل کنید. افزودنی های داخلی المنتور این قالب به شما کمک می کند تا کارتان را راحت ترو سریعتر از روش سنتی انجام دهید.

برخی امکانات دیگر این قالب عبارتند از طراحی ریسپانسیو و سازگار با نمایشگر های رتینا، امکان استفاده از حالت چندزبانه با استفاده از افزونه WPML، تنظیمات تایپوگرافی پیشرفته، سازگاری با فرم تماس 7، بهره گیری از فریم ورک تنظیمات قدرتمند، سازگاری با انواع مرورگر ها، طرح بندی انعطاف پذیر، طراحی پیکسل پرفکت، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، طرح بندی های عریض و جعبه ای، وجود اسلایدر پس زمینه فول اسکرین و وجود ساختار های متنوع برای نوشته ها.

دانلود قالب Heritaste قالب رستوران وردپرس
هریتیست قالب فست فود، کافی شاپ و رستوران وردپرس Restaurant WordPress Theme

امتیاز: 4.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!