همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Harry برای وردپرس

قالب Harry یک تم وردپرس آژانس خلاق و نمایش انواع نمونه کارها است. این تم همراه با امکان پیاده سازی انواع طرح های صفحه اصلی و با کیفیت بالا با قابلیت ساخت و نمایش انواع صفحات خدمات، صفحات نمونه کارها، صفحات تیم، صفحات توصیفات و امکان استفاده از طرح‌بندی وبلاگی متنوع ارائه می‌شود.

در صنایع هنری و خلاق، امکان نمایش موثر نمونه کارها یکی از نیازهای مهم عکاسان، تصویرگران، گرافیست ها، خوشنویسان، هنرمندان و صنعتگران است که همگی از نمونه کارها به عنوان یک راه حل کلیدی برای بازاریابی خود استفاده می کنند. بنابراین داشتن یک سایت نمایش نمونه کار و پورتفولیو عالی، امری بسیار مهم است.

در این شرایط، قالب هری بهترین راه حل برای شماست. این قالب برای مشاغل مدرن، نمایش نمونه کارها شخصی، آژانس های دیجیتال، استارتاپ ها، فریلنسرها، عکاسان، معماران و یا نمایش هر نوع نمونه کار، انتخابی مناسب است. این محصول دارای امکان استفاده از بلوک های با دقت طراحی شده است که به راحتی قابل ویرایش و سفارشی سازی مطابق با نیازهای شما هستند. قالب Harry یک راه حل عالی برای ایجاد وب سایت های نمونه کار منحصر به فرد است.

این تم با محبوب ترین چارچوب CSS ریسپانسیو Bootstrap 5 و با بهره گیری از صفحه ساز المنتور ساخته شده و از تکنولوژی های روز طراحی وب از جمله HTML5، CSS3، SASS، jQuery بهره میگیرد. در چند کلمه، این یک تم چند منظوره قدرتمند با استفاده آسان است. در نگاه اول، با طراحی مد روز و پرانرژی آن با انتقال های روان و انیمیشن ها تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. همیشه می توانید گزینه های زیادی برای سفارشی کردن سایت خود در اختیار داشته باشید و از گزینه های متعدد این قالب برای توسعه وب سایت خود استفاده کنید!

دانلود قالب Harry برای وردپرس
هری قالب خلاقانه شرکتی و نمایش نمونه کار وردپرس Creative Agency & Portfolio WordPress Theme + RTL

امتیاز: 4.8/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!