همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Gigas برای وردپرس راست چین

قالب Gigas یک تم وردپرس Saas برای ایجاد سایت های ارائه خدمات نرم افزار به عنوان سرویس و کسب و کار های نرم افزاری است که میتواند شما را به موفقیت برساند. قالب گیگاس که به سبکی تمیز و مدرن طراحی شده، یک گنج واقعی برای انواع وب سایت های مدرن خدماتی است. این قالب به شما آزادی پیاده سازی طرح نهایی را با گزینه های پیشرفته تم ارائه می دهد. از طرح‌بندی صفحه اصلی و داخلی گرفته تا مجموعه‌ای از بلوک‌ها و عناصر، همه چیز در دسترس شماست. به خاطر داشته باشید که با استفاده از این قالب قدرتمند وردپرس می توانید وب سایت های یک صفحه ای و چند صفحه ای جذاب ایجاد کنید.

می‌توانید همه قالب‌ها را با استفاده از صفحه ساز درگ اند دراپ المنتور مدرن، از جمله سازنده عنصر سربرگ و پاورقی، به طور کامل ویرایش کنید. با استفاده از این رابط کاربر پسند تم به شما امکان می دهد به سرعت طرح ها و رنگ ها را تغییر دهید، فونت های مختلف را انتخاب کنید و پوسته های سفارشی زیادی را در وب سایت خود اعمال کنید. این قالب شامل پشتیبانی از افزونه اسلایدر ممتاز روولوشن اسلایدر و افزونه پیشرفته کلاسیک Elementor بدون نیاز به هزینه اضافی است تا بتوانید به سرعت هر یک از بخش های آن را در صورت لزوم ویرایش کرده و سفارشی سازی کنید.

دانلود قالب Gigas برای وردپرس راست چین
گیگاس قالب ارائه خدمات نرم افزاری به عنوان سرویس برای وردپرس SaaS WordPress Theme

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!