همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Foundry – قالب HTML چند منظوره

قالب Foundry یکی دیگر از کارهای تیم قدرتمند و نام آشنای medium rare است. Foundry یک قالب HTML چند منظوره و تمام عیار است که میتواند بازه ی وسیعی از نیازهای کاربران را به خوبی پاسخ دهد. این قالب با بیش از 5000 فروش در سایت تم فارست و با کسب امتیاز 5 ستاره توانسته به خوبی نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد و قدرت خود را به رخ بکشد.

از قالب اچ تی ام ال Foundry تقریبا به هر منظوری میتوان استفاده کرد. از میان کاربردهای این قالب HTML میتوان به مواردی از قبیل ساخت صفحه فرود یا Landing Page، ساخت سایت های تک صفحه یا Onepage، انواع سایت پورتفولیو، سایت معرفی اپلیکیشن، سایت استارت آپ، سایت رستوران، سایت شرکتی، سایت فروشگاهی و به طور کلی هر نوع سایتی که فکرش را بکنید اشاره کرد. امکانات این قالب نیز دقیقا مانند کاربردهایش بی همتا و فوق العاده وسیع هستند. از آنجایی که این قالب برای پیج بیلدر معروف Variant ساخته شده، شما میتوانید صفحات HTML خود را در کوتاه ترین زمان و تنها با بهره گیری از این صفحه ساز قدرتمند، ایجاد کرده و سایت خود را به سادگی چند کلیک، راه اندازی کنید. بلاک های مورد نیاز شما در Page Builder واریانت در اختیار شما قرار میگیرند و شما تنها با انتخاب این بلاک ها و اعمال تنظیمات مورد نیازتان، سایتتان را آماده میکنید. بدون اینکه هیچ سختی و پیچیدگی در کار باشد.

در قالب Foundry امکان استفاده از افکت پارالاکس نیز برای شما فراهم شده. بنابراین میتوانید در هر یک از بخش های سایت خود که مایلید، به تصویر پس زمینه ی خود، افکت Parallax را اضافه کرده و از نمای زیبای آن لذت ببرید. جالب است بدانید که قالب اچ تی ام ال فاندری از یک سیستم اسکرول داخلی استفاده میکند که اسکرول کردن را در تمامی مرورگر ها، چه ویندوزی و چه در مکینتاش، بسیار نرم و جذاب میکند.

در گوشه گوشه ی این قالب HTML امکانات مختلف و بسیار جالبی به چشم میخورد. مثلا یکی از امکانات آن، استفاده از فرم های ثبت نام ایجکسی برای سیستم های Campaign Monitor و Mailchimp است. امکان جالب دیگر، امکان وسط چین کردن منوی سایت است که خصوصا برای سایت هایی که در زمینه مد و لباس فعالیت میکنند، انتخاب جالبی به نظر میرسد. در این قالب از بهترین پک های آیکن، مجموعا بیش از 1000 آیکن در اختیار شما قرار گرفته که میتوانید از آنها در بخش های مختلف سایت بهره ببرید. همچنین با استفاده از Modal های پیشرفته میتوانید پاپ اور (پاپ آپ هایی که روی صفحه ی شما شناور میشوند) های متنوعی را در قالب HTML، انواع فرم ها و حتی iframe به سایت اضافه کرده و موجبات جذب مشتریان و مخاطبین بیشتر را برای خود فراهم آورید.

در پکیج این قالب تعداد بسیار زیادی صفحات پیش ساخته برای شما فراهم شده. بنابراین حتی بدون اینکه هیچ کاری انجام بدهید، تعداد زیادی کانسپت از پیش طراحی شما در اختیار شماست که میتوانید کار خود را بر مبنای آنها آغاز کنید. بخش های مختلف این قالب تا حد بسیار زیادی قابل سفارشی سازی هستند. مثلا میتوان به سادگی استایل نوار بالا و منو را سفارشی سازی کرده و با بهره گیری از ترکیبات دلخواه، صفحاتی کاملا خلاقانه از نو بنا کرد.

راستی این نکته را هم از قلم نیاندازیم که قالب فاندری، کاملا واکنش گرا و ریسپانسیو است. به این مفهوم که صفحات این قالب بر اساس اندازه صفحه کاربر، از خود واکنش نشان داده و عناصر آنها به شکلی قرار میگیرند که در صفحات مختلف به خوبی قابل مشاهده باشند.

قالب Foundry امکانات بسیار گسترده ای دارد که توضیح و معرفی آنها در یک معرفی کوتاه واقعا دشوار است. به شما توصیه میکنیم برای آشنایی کامل با این قالب حتما سری به دموی آن در سایت اصلی بزنید. قالب HTML فاندری را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و از امکانات آن بهره مند شوید.

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!