همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب FluentXen برای زنفورو

قالب FluentXen نسخه جدیدی از تم و استایل های ممتاز انجمن ساز زنفورو است. این قالب اساساً نتیجه مجموعه دستورالعمل‌های مایکروسافت برای طراحی بهتر، با در نظر گرفتن کاربران موبایل است. با افزایش و بهبوبد تجربه بصری و حرکتی از مرور بهتر پشتیبانی می کند. این تم به صورت Fluent-based طراحی شده تا تجربه کاربری بهتری برای اعضای انجمن شما به ارمغان بیاورد. مثل همیشه، این تم را می توان به راحتی سفارشی کرد زیرا دارای گزینه ها و ویژگی های متنوع و متعددی است.

برخی امکانات این قالب عبارتند از وجود طرح آواتار، پیام مهمان، لوگوی متنی، استایل های ورود، امکان حذف زیر ردیف ناوبری، دارای دسته های قابل بستن، دسته های چسبنده، نشان وضعیت جدید، امکان نمایش آواتار آخرین ارسال کننده، سایدبار های چسبنده، بلوک های سایدبار قابل بستن، امکان نمایش وضعیت آنلاین/آفلاین و نمایش پس زمینه منحصر به فرد برای اولین ارسال.

دانلود قالب FluentXen برای زنفورو
فلوئنت زن قالب پریمیوم برای انجمن ساز زنفورو طراحی شده بر پایه استانداردهای مایکروسافت (Fluent Design System)

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!