همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Fågel برای وردپرس

آیا به دنبال یک قالب هستید که بتواند خلاقیت شما را به نمایش بگذارد و مهارت های شما را به شکلی شگفت انگیز نشان دهد؟ اگر اینطور است، باید با این قالب جذاب آشنا شوید. این قالب به طور خاص برای آژانس های خلاقانه و نمونه کارهای مدرن توسعه داده شده. Fagel دارای طراحی زیبا و امکان انتخاب از عناصر گسترده است که می توانید از آنها برای ارائه پروژه ها و توصیه نامه مشتریان خود استفاده کنید. شما می توانید از نمونه کارهای پویا، الگوهای طراحی و بسیاری دیگر انتخاب های گوناگون استفاده کنید.

قالب فاگل صرفا زیبا نیست، بلکه ابزاری با استفاده آسان است که با تعداد زیادی از گزینه ها و ویژگی های قابل سفارشی سازی همراه شده و می توانید برای مناسب سازی با نیازها و ترجیحات خود، آن ها تغییر دهید. این قالب همچنین کاملاً با Elementor Page Builder سازگار است، که به این معناست که می توانید صفحات خود را با قابلیت کشیدن و رها کردن ایجاد و ویرایش کنید. این قالب مناسب برای هر کسی است که می خواهد کار خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. این فرصت را از دست ندهید – امروز این قالب را دریافت کرده و کار خود را با آن آغاز کنید!

دانلود قالب Fågel برای وردپرس
فاگل قالب خلاقانه نمونه کار و پورتفولیو شرکتی وردپرس Creative Agency and Portfolio Theme

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!