همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Elipsa برای وردپرس

قالب الیپسا با طراحی خلاقانه و جذاب خود، مخاطبین شما را مسحور خواهد کرد. این قالب به نحوی طراحی شده که محتوای وبسایت شما را در مرکز توجه کاربران قرار دهد. به همین جهت انتخابی عالی برای راه اندازی انواع سایت های خبری و مجله ای به شمار میرود. استفاده از این قالب آسان بوده و امکان سفارشی سازی آن از طریق ناحیه مدیریتی قدرتمند آن در اختیار شما قرار میگیرد.

با استفاده از این قالب میتوانید از طرح بندی های متنوع صفحه اصلی به شکل دلخواه بهره گرفته و وبسایتی منحصر به فرد برای خود راه اندازی نمایید. از دیگر امکانات این قالب میتوان به مواردی همچون سازگاری با صفحه ساز المنتور، پشتیبانی از روولوشن اسلایدر، پشتیبانی از شورت کد های متنوع، امکان اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی، امکان نمایش گالری تصاویر، امکان بهره گیری از طرح های مختلف سربرگ استاندارد یا مینیمال، وجود ابزارک های متنوع و امکان بهره گیری از انواع آیکن ها اشاره کرد.

دانلود قالب Elipsa برای وردپرس
الیپسا قالب خلاقانه مجله ای وردپرس Creative Magazine Theme

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!