همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Eikra راستچین برای وردپرس

ایکرا قالب آموزشی مینیمال وردپرس است که با دقت و توجه تمام برای راه اندازی وبسایت کلیه مراکز آموزشی طراحی شده. از این قالب میتوانید در راه اندازی وبسایت مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه ها و سایت وبسایت های آموزش آنلاین بهره بگیرید. این قالب جهت برگزاری دوره های آموزشی آنلاین از افزونه learnpress بهره میگیرد. بنابراین با استفاده از آن شما قادر به برگزاری انواع دوره ها، ارائه دروس متنوع و همچنین برگزاری آزمون و کوئیز آنلاین خواهید بود.

از میان امکانات متنوع و متعدد این قالب میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از حالت راست به چپ یا RTL، امکان تعیین استایل صفحه دروس، مجهز بودن به پروفایل مدرس با استایل های دلخواه، وجود صفحه ویژه رویداد ها و وبلاگ، در دسترس بودن استایل های متنوع برای سربرگ، پشتیبانی از سفارشی سازی زنده، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و رعایت اصول سئو، سازگاری با نمایشگر های رتینا و قابلیت بهره گیری از رنگ های دلخواه در سایت اشاره کرد.

دانلود قالب Eikra راستچین برای وردپرس
Eikra Education – Education WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!