همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Counsolve برای وردپرس

قالب “Counsolve” یک قالب وردپرس مدرن و شگفت انگیز است که مخصوص مشاغل مشاوره مالی و سرمایه گذاری طراحی شده است. این قالب با استفاده از المنتور، محبوب ترین افزونه سازنده صفحه طراحی شده، به شما امکان کنترل محتوا و طرح بندی خود را با صرف کمترین تلاش و در سریعترین زمان ممکن می دهد.

افزونه المنتور کار شما را راحت تر و سریعتر از روش سنتی می کنند. به همین دلیل است که این قالب را به عنوان یک قالب وردپرس عالی برای استفاده حرفه ای در زمینه مالی و سرمایه گذاری در نظر می گیریم.

قابلیت کشیدن و رها کردن یا درگ اند دراپ همیشه در هنگام سفارشی سازی صفحات در FrontEnd مفید و کاربردی است. المنتور قدرتمندترین سازنده صفحه به شما ابزاری کاربردی می دهد که بدون هیچ تلاشی امکاناتی عالی در اختیار شما قرار می دهد. تغییر هر فرانت اند بسیار ساده و آسان است و نیازی به دانش کد نویسی قبلی ندارد.

قالب Counsolve با در نظر گرفتن ویژگی های پیشرفته مانند طراحی پیکسل پرفکت، واکنش پذیری و آماده بودن برای WPML، یک گزینه عالی برای مشاغل مشاوره مالی و سرمایه گذاری است.

این قالب همچنین با افزونه محبوب تماس با فرم 7 سازگار است و امکان سفارشی سازی پیشرفته تایپوگرافی را فراهم می کند. علاوه بر این، این قالب با child theme سازگار است و از چارچوب قدرتمند vafpress استفاده می کند.

دانلود قالب Counsolve برای وردپرس
کانسالو / کانزالو قالب خدمات مشاوه ای و امور مالی سایت شرکتی وردپرس Consulting & Investments WordPress Theme

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!