همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب CodeIgniter داشبورد مدیریت Veltrix

قالب Veltrix CodeIgniter یک الگوی داشبورد مدیریتی با طراحی زیبا، تمیز و مینیمال و با طرح‌بندی‌های تیره، روشن با امکان استفاده از حالت RTL است. شما می توانید هر نوع برنامه تحت وب مانند یک رابط مبتنی بر Saas، تجارت الکترونیک، CRM، CMS، برنامه های مدیریت پروژه، پنل های مدیریتی و غیره را با استفاده از آن بسازید.

این محصول به تیم شما کمک می کند تا سریعتر در روند کار خود پیشرفت کرده و در هزینه ها و زمان صرفه جویی کنند. اگر توسعه دهنده هستید و به دنبال داشبورد مدیریتی هستید میگردید که به طور کامل بر پایه Bootstrap در CodeIgniter طراحی شده و ریسپانسیو باشد باشد، در مکان مناسبی برای شروع پروژه خود با استفاده از قالب ولتریکس هستید.

این قالب حاوی تعداد زیادی ابزارک با طراحی جدید با قابلیت پاسخگویی در همه صفحه‌های نمایش است. همچنین، انواع مختلف Layout به آن اضافه شده است. این قالب دارای طارحی ساده است و در آن میتوانید هر طرحی را با تغییری مختصر در کد ها ایجاد نمایید. در کد نویسی این محصول، همه استاندارد ها به طور مناسب برای سازگاری با نیازهای توسعه‌دهندگان و افزایش عملکرد در نظر گرفته شده است.

دانلود قالب CodeIgniter داشبورد مدیریت Veltrix
ولتریکس قالب پنل ادمین و داشبورد مدیریتی بر پایه کد ایگنایتر CodeIgniter Admin & Dashboard Template

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!