همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Cartzilla راست چین برای وردپرس

قالب Cartzilla یک قالب کامل وردپرسی برای راه اندازی بازار دیجیتال و فروشگاه مواد غذایی شما است. این قالب انتخابی عالی برای راه اندازی انواع فروشگاه های دیجیتال و فروشگاه مواد غذایی، فروشگاه مد، فروشگاه الکترونیک و مرکز راهنمایی است. این قالب به طور یکپارچه با افزونه Dokan ادغام می شود تا ویژگی های چند فروشندگی را ارائه دهد. صفحات این محصول به گونه ای طراحی شده اند که تجربه کاربری روان و جذابی را ارائه دهند.

صفحات اصلی Cartzilla با استفاده از بلوک های گوتنبرگ بومی وردپرس ساخته میشوند و از صفحه سازهای حجیم استفاده نمی کنند. بیش از 30 بلوک گوتنبرگ را برای سفارشی کردن صفحات اصلی خود قرار داده شده است. این محصول مبتنی بر AJAX بوده و بارگذاری را فقط زمانی مسدود می کند که کاربر به سمت مشاهده حرکت کند. این عوامل باعث می‌شوند که طرح زمینه در کمتر از ۱ ثانیه بسیار سریع بارگیری شود و آن را به یکی از سریع‌ترین تم‌های بازار دیجیتال تبدیل کند.

دانلود قالب Cartzilla راست چین برای وردپرس
کارتزیلا قالب فروشگاهی وردپرس سازگار با ووکامرس Digital Marketplace & Grocery Store WordPress Theme
سازگار با افزونه دوکان با امکان راه اندازی سیستم چند فروشندگی و مولتی وندور

rtl badge

farsi badge

پیش نمایش ترجمه فارسی قالب Cartzilla :

در زیر تصاویری از بخش هایی از قالب کارتزیلا را که برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده ایم مشاهده میکنید. برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی روی تصویر بند انگشتی مورد نظر کلیک کنید :

امتیاز: 4.7/5 از 23 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

برای فارسی سازی، ابتدا پکیج مربوط به ترجمه فارسی را دانلود کرده سپس فایل fa_IR.mo را در محل نصب پوسته در فولدر languages آپلود کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!